germ Skrevet 31. august 2002 Del Skrevet 31. august 2002 Vi sitter her i et miniLAN og gamer, har delt ei 704 ADSL linje fra telenor. Alt funker fint bortsett fra to ting: 1. Alle maskiner bortsett fra hosten, kan omtrent ikke åpne internettsider. Hardware.no er blandt dem vi kan åpne.. hvorfor er det slik?!? 2. Når vi spiller CS på nettet går alt fint med 2 inne. Men med en gang det kommer en eller flere til inn får vi en ping på 600! Hva skjer? håper noen tar seg til å hjelpe! Takk! Lenke til kommentar
Tåkelys Skrevet 31. august 2002 Del Skrevet 31. august 2002 Når det gjelder spørsmål 1, så kan du gå inn på Verktøy>Alternativer for internett>tilkobling>LAN-instillinger. Hak ut proxy server og fyll inn: proxy.online.no Port: 8080 Lenke til kommentar
atticus Skrevet 31. august 2002 Del Skrevet 31. august 2002 HVordan fikk du delt ADSL'en din ? Det vil ikke fungere på miniLAn'et mitt :sad: Takker veldig mye for et årleit svar :smile: Lenke til kommentar
germ Skrevet 31. august 2002 Forfatter Del Skrevet 31. august 2002 Var ikke meg som gjorde det. Han er ute en tur. Skal be han svare når han kommer tilbake! Lenke til kommentar
atticus Skrevet 31. august 2002 Del Skrevet 31. august 2002 Takker.. Har prøvd forjeves men det funker bare ikke.. Greit å få høre det av en som har gjort det. Lenke til kommentar
caturbo Skrevet 31. august 2002 Del Skrevet 31. august 2002 Jeg kjøpte en unex router på psdata....... Lenke til kommentar
atticus Skrevet 31. august 2002 Del Skrevet 31. august 2002 Okei... Så du veit ikke hvordan man får delt internett gjennom en TP kabel ? Hvordan funka Routern da ? Bare kobla på så funkan ? eller måtte du dele ADSL'en på en eller annen måte ? Er påen for all hjelp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå