Aldebaran_ Skrevet 26. november 2005 Del Skrevet 26. november 2005 Ved å bruke cmd-kommando i DOS-vindu er det mulig å skrive inn en kommando for: - endring av IP for maskina - sletting av IP for maskina Håper det er noen som vil dele disse med meg. Husken har sviktet Lenke til kommentar
FAntasy Skrevet 26. november 2005 Del Skrevet 26. november 2005 (endret) Høyreklikk på nettverkstilkoblingen i taskbaren nede til høyre, velg vis tilkoblinger, velg egenskaper for lokal tilkobling, velg tcp/ip-protokoll og klikk egenskaper, sett ip-adresse og ok, ok. Endret 26. november 2005 av FAntasy Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 27. november 2005 Del Skrevet 27. november 2005 Ved å bruke cmd-kommando i DOS-vindu er det mulig å skrive inn en kommando for: - endring av IP for maskina - sletting av IP for maskina Håper det er noen som vil dele disse med meg. Husken har sviktet 5212616[/snapback] endre/oppdatere ip: ipconfig /renew slette/frigi ip: ipconfig /release Lenke til kommentar
BlackDeath Skrevet 27. november 2005 Del Skrevet 27. november 2005 Jeg bruker Wntipcfg til å finne ip adresse og fornye ip adresse. Under installasjonen forandrer du banen til windows katalogen din, ( c:\windows ) du vil da ved å skrive Wntipcfg i kjør/run menyen din få opp programmet.... Kent Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå