Gjest Slettet+19283741 Skrevet 26. november 2005 Del Skrevet 26. november 2005 Bare for morro skyld, synes du avataren min er : stygg , grei nok eller pen? Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 26. november 2005 Del Skrevet 26. november 2005 Synes avataren er fin jeg Selvlagde og personlige avatarer er best og jeg synes ikke at en skal forrandre avataren så mye siden det er den en kjenner igjen folk med her på forumet (nick også da men...) Blir det samme som om du skulle hatt mulighet til å skifte tryne i ny og ne... Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 26. november 2005 Del Skrevet 26. november 2005 Syntes den var okei jeg... Men kulere om du hadde hatt noe som, ja... hadde husket at var deg. Er en del som jeg husker bare fordi de har så fengende avatarer.. Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 27. november 2005 Del Skrevet 27. november 2005 (endret) "Vil du bytte/få avatar? Post her!" Endret 27. november 2005 av Rune_F Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741 Skrevet 27. november 2005 Del Skrevet 27. november 2005 Har allerede prøvd der du, flere ganger, men de er på juleferie Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 27. november 2005 Del Skrevet 27. november 2005 Helt ok. Jepp, jepp. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 27. november 2005 Del Skrevet 27. november 2005 Syntes den var okei jeg... Men kulere om du hadde hatt noe som, ja... hadde husket at var deg. Er en del som jeg husker bare fordi de har så fengende avatarer.. 5212605[/snapback] enig. jeg husker folk oftest pga avatarene og ikke navnene. du burde ha en litt klarere som skiller seg ut, men den du har er helt ok men ikke noe "stort" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå