Maxila Skrevet 26. november 2005 Del Skrevet 26. november 2005 hey har tenkt å bruke ocz memtest: http://www.ocztechnology.com/displaypage.p...ame=ocz_memtest men så lurer jeg på om jeg skal brenne den lille iso fila som bare en fil i cdeen eller skal jeg ta ut de filene som er inni (som jeg ikke finner ). Lenke til kommentar
Maxila Skrevet 26. november 2005 Forfatter Del Skrevet 26. november 2005 ojsann tror jeg posta den i feil emne...... Lenke til kommentar
Lasse 90 Skrevet 26. november 2005 Del Skrevet 26. november 2005 (endret) Edit: svarte ikke på spørsmålet ditt. Men du skal nok bare brenne den ja. Så lenge den er pakket i ISO så skal den brennes på cd Endret 26. november 2005 av BigFatty Lenke til kommentar
Maxila Skrevet 26. november 2005 Forfatter Del Skrevet 26. november 2005 vet hvordan man brenner en vanlig til cd, men i denne filen er det ingen filer. så skal jeg bare brenne den som en fil på cdeen og sette den til å starte opp med den fila. Lenke til kommentar
tvangsgreie Skrevet 27. november 2005 Del Skrevet 27. november 2005 Du må brenne den som et image for at den skal bli bootbar. I Nero velger du Recorder / Burn Image. Jeg ville forøvrig heller brukt originalen Memtest86+, utfra websiden virker det som OCZs versjon ikke er oppdatert på et år. Lenke til kommentar
Maxila Skrevet 27. november 2005 Forfatter Del Skrevet 27. november 2005 har brukt vanlig memtest men hadde tenkt å prøve ocz sin Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå