Stig Jøran Skrevet 26. november 2005 Del Skrevet 26. november 2005 (endret) Hei Har en video av hva som skjer. http://www.stigern.net/P1010044.zip En venn av meg sliter med noe problemer . Hver gang han plugger inn en USB joystick, så rebooter maskinen men en gang han plugger den i. Det skjer ca 1-2 sekunder etter at han har plugget i den. Og ja, har siste versjon av hovedkort driverne. Hardware i cpen: Amd Athlon 3700+ Geforce 7800GTX 2 gig ram. 1 stk harddisk 300gb. Noen tips ? Endret 26. november 2005 av Stig Jøran Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 26. november 2005 Del Skrevet 26. november 2005 Har han sjekket maskinen for virus og lignende? Hvilke sikkerhetsprogrammer har han? Hvilken strømforsyning har han? Veldig lurt med video. Lenke til kommentar
Stig Jøran Skrevet 26. november 2005 Forfatter Del Skrevet 26. november 2005 (endret) Har han sjekket maskinen for virus og lignende? Hvilke sikkerhetsprogrammer har han? Hvilken strømforsyning har han? Veldig lurt med video. 5212388[/snapback] Han har, AVG free edition. Og sp2 innebygget firewall. Har sjekket for virus, med trend micro, og avg. Har også Ad-aware pro spyware fjerner. Det merkeligste er at, den tar extern disker, og en annen joystick. Men akkurat ikke denne. PSUen er på 350w. Og, den joysticken som vi får reboot med drives av egen strømforsyning. Endret 26. november 2005 av Stig Jøran Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 26. november 2005 Del Skrevet 26. november 2005 Har du prøvd joysticken på en annen pc? Strømforsyningen ser ok ut. Men brannmuren i windows er ikke sikker! Jeg kan nevne at den første uken på den pcen jeg har nå, stoppet brannmuren min over 20000 angrep. Brannmuren i windows, i hovedkortet og i routeren slipper forbi det meste. Hadde jeg ikke hatt en annen brannmur så hadde ikke pcen sett ut! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå