rulleguru Skrevet 27. november 2005 Del Skrevet 27. november 2005 Kameo er jo ganske voldelig og, kan spidde fiender på ryggen og bruke de som klubbe når det passer seg Lenke til kommentar
Prebo Skrevet 27. november 2005 Del Skrevet 27. november 2005 En er ikke voksen før en innrømmer at en er barnslig;) 5213405[/snapback] Så du mener at vi som ikke liker sånne barnslige drittspill ikke kan være voksne? Du er vel også av de som mener at de som ikke liker homser eller er homofobe faktisk er homoer og? Den som kaller andre dumme er dum sjæl? 5215030[/snapback] Lol rolig nå Men tenk over hva du sier. Du er ekstremt fordomsfull, "barnslige drittspill". Det sier jo igrunn det meste om hvor voksen du er. Det er ganske rett som Prebo sier. Det er en periode i tenårene at alt som overhode virker litt tegneserie aktig må være noe barnslig dritt, og at dette er de langt for voksne til å bli sett i nærheten av. Syns synd på de personene som er slik, for spill som Ratchet & Clank, Jak & Daxter, Zelda og Mario spillene, og nå Kameo, er fantastisk underholdende spill. Men så er det den stakkarslige gjengen som er for barske til å spille platformspill, og for unge til å kjøpe GTA spillene, så er jo selvsagt det "som er litt mer på kanten" mye kulere og mye "voksnere". 5215168[/snapback] Helt enig med deg Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 27. november 2005 Del Skrevet 27. november 2005 Hvor mange skal ha dette spillet? Jeg skal GARANTERT ha det til launch. Da jeg prøvde demoen klarte jeg ikke å slippe kontrollen. Endte opp med å stå 1 time og 30 minutter helt aleine med det. Grafikken er syk, gameplayet er meget bra. Hva synes dere om Kameo? 5212292[/snapback] Jeg synes det er et knallspill! Jeg har prøvd fullversjonen i Microsofts leilighet. Det eneste minuset må være at det er vel 9 brett eller noe.. Jeg spilte ganske lenge og klarte nesten to av dem på 1 og en halv time. Du klarer nok å suse gjennom det på 9-10 timer.. De hadde rundet det før nedi leiligheten. Jeg likte faktisk PDZ nesten bedre! Deyt var ***** fun å spille multiplayer, men prøvde ikke en-playerdelen. Lenke til kommentar
Prebo Skrevet 27. november 2005 Del Skrevet 27. november 2005 Hvor mange skal ha dette spillet? Jeg skal GARANTERT ha det til launch. Da jeg prøvde demoen klarte jeg ikke å slippe kontrollen. Endte opp med å stå 1 time og 30 minutter helt aleine med det. Grafikken er syk, gameplayet er meget bra. Hva synes dere om Kameo? 5212292[/snapback] Jeg synes det er et knallspill! Jeg har prøvd fullversjonen i Microsofts leilighet. Det eneste minuset må være at det er vel 9 brett eller noe.. Jeg spilte ganske lenge og klarte nesten to av dem på 1 og en halv time. Du klarer nok å suse gjennom det på 9-10 timer.. De hadde rundet det før nedi leiligheten. Jeg likte faktisk PDZ nesten bedre! Deyt var ***** fun å spille multiplayer, men prøvde ikke en-playerdelen. 5215377[/snapback] Ja, de fleste som har testet spillet drar frem lengden som det største minuset Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 27. november 2005 Del Skrevet 27. november 2005 Jeg fikk aldri prøvd Kameo da jeg var å prøvde xbox 360. Jeg fikk derimot sett på andre folk som spilte. Utifra dette, synes jeg ikke spillet så noe bra ut. Dette er selvfølgelig veldig fordomsfullt, og jeg dømmer ikke spillet utifra det jeg så. Lenke til kommentar
Dr.Peedee Skrevet 27. november 2005 Del Skrevet 27. november 2005 (endret) Kommer nok til å plukke opp PGR3 og Kameo til fredagen. Jeg synes det er bra med aldersgrense på spill - slik at de minste ikke for plukka opp de råeste spillene (vel, mange får vel tak i dem uansett). Takk og lov er det ingen aldersgrense oppover - ellers hadde jeg vel ikke fått lov til å spille Kameo. Jeg ser ikke noe skummelt i hele tatt med en 50 åring som spiller den typen spill. Spilte Jak & Daxter (eller hva det het) på PS2 og det var skitgøy husker jeg. Ratchet & Klank også. Vet ikke om Kameo blir like bra, men liker det jeg har sett i videoer av det og det jeg har lest i anmeldelser på nettet. Dr.Peedee Endret 27. november 2005 av Dr.Peedee Lenke til kommentar
glx-rider Skrevet 27. november 2005 Del Skrevet 27. november 2005 Til dere som har prøvd kameo: Ligner det på zelda, eller mer sånn jak and daxter og ratchet and clank..? Hvis zelda: snakker vi her om wind waker zelda, eller ocarina of time og det nye som kommer nå`? Lenke til kommentar
baltie Skrevet 27. november 2005 Del Skrevet 27. november 2005 Kameo er jo ganske voldelig og, kan spidde fiender på ryggen og bruke de som klubbe når det passer seg 5215183[/snapback] Huffda, kanskje jeg bør revurdere juleplanene mine. Tenkte det var et koselig spill jeg kunne spille med eldstesønn på fanget, men kanskje ikke. heh Lenke til kommentar
Pastor Lorentzen Skrevet 27. november 2005 Del Skrevet 27. november 2005 Ja, dessverre er ikke alt like nyskapende som det kanskje skulle være, men en ting er sikkert: Monopol greiene til EA og Microsoft er noe jeg aldri kommer til å slenge meg på. Nyskapende ideer blir presset ut av disse selskapene, og vi kan se på spillene deres at det ikke finnes nyskapende. Microsoft eier Rare, og derfor snakker jeg om "microsoft" sine spill bare for å greie ut om det. 5213134[/snapback] Ja, stå på barrikadene og kjemp for kreativiteten. På Xbox har Microsoft gitt ut spill som Blinx, Dead or Alive: Extreme Beach Volleyball, Fable, Grabbed by the Ghoulies, Jade Empire, Kung Fu Chaos, Ninja Gaiden, Project Zero og Steel Battalion. Kvaliteten på enkelte av disse kan diskuteres, men alle disse spillene er både innovative og nyskapende på mange områder, og ville neppe blitt laget uten penger fra Microsoft i ryggen. Til og med EA klarer å gi ut spill som Black & White, Sims og Freedom Fighters av og til, og har et par spennende nyskapende spill i produksjon som Spore og Black. Du kan jo kanskje nevne noen utgivere som ikke satser mest på "sikre kort", men utelukkende på nyskapende ideer? Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 27. november 2005 Del Skrevet 27. november 2005 Til dere som har prøvd kameo: Ligner det på zelda, eller mer sånn jak and daxter og ratchet and clank..? Hvis zelda: snakker vi her om wind waker zelda, eller ocarina of time og det nye som kommer nå`? 5215977[/snapback] Dette er et spill som absolutt IKKE ligner på Zelda. Hvis det er noe Zelda-aktig du er ute etter så ikke gå for det spillet. Hovedforskjeller fra Zelda (jeg har ikke sagt at følgende er hverken dumt eller bra, her er bar FORSKJELLER): 1. Man kan ikke samle noe som helst av utstyr/våpen (ikke av det jeg prøvde i alle fall) 2. Man kan bytte nårsomhelts mellom 3-4 personer/vesener. Disse ligger på A- knappen osv på kontrolleren. 3. Coop-modusen i Kameo er festelig, det var denne jeg brukte mest tid på. 4. Kameo er helt klart MYE kortere enn Zelda (Zelda OoT kan man klare på 9-10 timer HVIS man vet NØYAKTIG hva man skal gjøre. Men det kan man ikke første gangen man spiller i gjennom OoT. Dette kan man på Kameo. Må gå nå, kunne sikkert hatt noen forskjeller til, det er to VIDT forskjellige spill. Begge med sine ulemper og fordeler. Jeg synes begge er bra. Nå har jeg gjennom hele posten stilt meg sånn passelig nøytral. Dette er fordi jeg ikke skal påvirke deg siden du bare spurte om forskjeller. Jeg er ikke fanboy. Men jeg må ærlig innrømme at jeg liker en av dem bedre.. Håper dette var litt mer oppklarende. Lenke til kommentar
rulleguru Skrevet 27. november 2005 Del Skrevet 27. november 2005 Zelda føles nok mye mer som et episk eventyr enn Kameo, mens Kameo er mer plattformspill. Lenke til kommentar
glx-rider Skrevet 27. november 2005 Del Skrevet 27. november 2005 Okey! takk for svar... Da blir det IKKE kameo på meg... Liker zelda veldig godt og hadde håpa det ligna på det.. Sånne Crash bandicoot og jak spill har jeg desverre aldri hatt ordentlig sansen for.. Klarer ikke å bli "hekta" på sånne spill.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 27. november 2005 Del Skrevet 27. november 2005 Okey! takk for svar... Da blir det IKKE kameo på meg... Liker zelda veldig godt og hadde håpa det ligna på det.. Sånne Crash bandicoot og jak spill har jeg desverre aldri hatt ordentlig sansen for.. Klarer ikke å bli "hekta" på sånne spill.. 5217454[/snapback] Du kan jo bare laste ned demoen da. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 28. november 2005 Del Skrevet 28. november 2005 Jeg skal definitivt ha Kameo. Mer stilfult og eventyraktig spill har jeg ikke sett på lenge. Eneste spillet som skiller seg ut av lanseringstitlene, gleder meg! Lenke til kommentar
Jon@s Skrevet 28. november 2005 Del Skrevet 28. november 2005 Kameo er jo ganske voldelig og, kan spidde fiender på ryggen og bruke de som klubbe når det passer seg 5215183[/snapback] Huffda, kanskje jeg bør revurdere juleplanene mine. Tenkte det var et koselig spill jeg kunne spille med eldstesønn på fanget, men kanskje ikke. heh 5216257[/snapback] Kommer vel litt an på, spillet har fått 12-årsgrense av PEGI og 13-årsgrense av ESRB. Så de som klager på at dette er et "barnespill" har kanskje ikke så rett likevel? Lenke til kommentar
Dinsdale Skrevet 28. november 2005 Del Skrevet 28. november 2005 En er ikke voksen før en innrømmer at en er barnslig;) 5213405[/snapback] Så du mener at vi som ikke liker sånne barnslige drittspill ikke kan være voksne? Du er vel også av de som mener at de som ikke liker homser eller er homofobe faktisk er homoer og? Den som kaller andre dumme er dum sjæl? 5215030[/snapback] OT: Noen ytterst merkelige konklusjoner du trekker wise. Har på følelsen av at du ikke er så glad i homser? At du samtidig automatisk trekker inn pedofili når du snakker om 50-åringer som spiller Kameo gjør ikke saken bedre. Til saken: Kameo ser ytterst gøy ut men noem komplisert kanskje for barn under en viss alder, for det er vel en handling i spillet? Lenke til kommentar
runjohan Skrevet 28. november 2005 Del Skrevet 28. november 2005 hvor kan man skru på blodet? Lenke til kommentar
Wize Skrevet 28. november 2005 Del Skrevet 28. november 2005 (endret) Tydeligvis mange her som tar et spill litt vel nært hjerte, når dere blir fornærma over at jeg syns det er et barnslig drittspill. Det er min mening, lev med det. Det er lov å uttrykke meningene sine på et offentlig forum. Liker du ikke det, så hold deg unna. Og basert på noen av svarene fra dere så har jeg bare fått bekrefta at det er nok av folk som mener at man ikke er voksen hvis man ikke liker barnslige spill. Bra jobba. Endret 28. november 2005 av Wize Lenke til kommentar
Prebo Skrevet 28. november 2005 Del Skrevet 28. november 2005 hvor kan man skru på blodet? 5220924[/snapback] Options -> Gameplay -> Blood -> On/Off Lenke til kommentar
Prebo Skrevet 28. november 2005 Del Skrevet 28. november 2005 Tydeligvis mange her som tar et spill litt vel nært hjerte, når dere blir fornærma over at jeg syns det er et barnslig drittspill. Det er min mening, lev med det. Det er lov å uttrykke meningene sine på et offentlig forum. Liker du ikke det, så hold deg unna. Og basert på noen av svarene fra dere så har jeg bare fått bekrefta at det er nok av folk som mener at man ikke er voksen hvis man ikke liker barnslige spill. Bra jobba. 5222082[/snapback] Det er forskjell på å si ''jeg liker ikke spillet'' og ''jeg synest det er et barnslig drittspill'. Synest du det er en voksen oppførsel å komme med slikt i et offentlig forum? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå