Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

Smisking på skolen!


HeX

Anbefalte innlegg

Skjønner at folk er irritert over folk som smisker, men dere kan komme vekk fra de: ved å begynne på IB. Der spiller det ingen rolle hva du gjør i timene (så lenge du er der). 70% av karakteren er fra eksamen, og 30% er fra en-tre innleverings oppgaver, resten av de to årene (som linja strekker seg over) er bare chill!  :cool:

5222547[/snapback]

 

 

Mener du BI, eller er det noe som heter IB?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
azzman: når det settes karakterer i gym, skal den enkeltes forutsetninger tas med i betraktningen.

5218721[/snapback]

Når man bør være temmelig smart for å få 5 i matte, bør man også være temmelig sprek for å få 5 i gym synes jeg.

Hvis man kan få 5 i gym ved å smile og smiske, bør man da også kunne få 5 i matte ved å gjøre alle oppgavene i hele matteboken. Får man 5 i matte for det?

5219136[/snapback]

Gjør du det får du mest sannsynlig 5 uansett utifra poengsummen i prøvene dine. Tror vel heller det er mest rettferdig å sammenligne det å smile og le i ett fag med et annet.

 

Vi har en ordentlig drittunge i klassen!  :)

 

Han snakker konstant, om det er med lærer, i timene, om alt og ingenting.

"Hei lærer, viet du hva jeg har gjort i helgen? Jeg har vært på hytta, hva har du?"

 

Jeg håper lærere faktisk legger merke til når en person snakker fakta mens en annen bare snakker BULLSHITT. (Bullshit-snakket = Smiskeeleven)

 

BTW, denne eleven som ikke fortjener mer enn 3- (han er et skolelys da, i skriftlige tester) er gutt. :hmm:

5221249[/snapback]

Oh, are you sure? Because im not sure my tiny brain could put that one together.. :p:D

 

Husker vi hadde ei kjerring i klassen vår for lenge sia som alltid ropte ut under prøver og dritt om å få hjelp av lærern, gjerne bare for å prate om alt idiotisk som egentlig alle andre ville gitt en lang sur fjert i. Totalt blåst i hue (sosialt), og dum som et tørt knekkebrød. Det sureste og poenget med hele dette er vel at hun fikk 5 eller 6, mens jeg (som ikke fortjente mer) fikk 2. Livet er sykt urettferdig noen ganger ass, noen som klarer å snike til seg go'karakterer mens de ikke kan squat.

Lenke til kommentar

Smsiskerne kan ikke klandres fordi de smisker. Det er lærerne som må klandres hvis noen overhodet skal klandres. Men personlig er jeg fast bestemt på at ingen lærere setter bedre karakter hos noen fordi de smisker. Det jeg mener kan ha en innvirkning på hvilken karakter du får er hvilken innstilling du har til faget å læreren. Men jeg kan være enig i at de som prøver å smiske kan være irriterende. Det er jo ofte de som sitter bakerst i klasserommet å holder kjeft som kan mest. Så et annet problem er jo at din personlighet kan spille en avgjørende rolle. En som er litt sosialt tilbaketrukket kan ofte få en dårligere karakter enn hva han skulle hatt.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

alle er sånn i klassen, feks:

1: Svaret på den oppgaven er fisk

2: DU! Jeg trur svaret på den oppgaven er fisk!

3: Det fikk du ikke med deg, jeg sa nettopp at svaret på den oppgaven er fisk!

 

så fortsetter de sånn :p

Lenke til kommentar

Er enig med dere her, det er sykt irriterende når folk smisker.. I vertfall når enkelte gjør det med alle lærerene i alle fag. Man kan jo ikke inngå å bli noe innmari lei av stemmen dems... Men jeg er ikke dum jeg heller da. Prøver no å være hyggelig og blid mot lærerene selv om jeg kanksje ikke liker dem.. Det er vel ikke smisking :hmm: Eller?

Lenke til kommentar

Bare for og føye til en ting: Gymkarakteren gis utifra holdnig og oppmøte. Om du er positiv til faget og møter opp i alle timene får du 5er, Er du i tilleg god i faget får du en 6'er.

 

Det verste er at jentene har en annen gym lærere enn guttene. Guttene får tyngre gymtimer enn jentene, guttene får også lavere karakter enn jentene pga læreren.

 

(Slik i min klasse.)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...