Gå til innhold

Elendig download speed i Azureus etter formatering

flakken

Anbefalte innlegg

Har nettopp formatert og har et problem med å få download speed opp med BitComet og Azureus.

Fikk motatt seeds og peers med engang før formatering men nå er det nesten ingen peers og seeders som kommer opp

F.eks. en fil har 2000 seeders og 20000 peers.

Jeg vil da kun finne 4-5 seeders og 40 peers.

Før formatering ville jeg funnet over halvparten med engang.

Før formatering= download speed opp til 150 kb/s etter bare 2 minutter

Etter formatering så har jeg ikke fått mer enn 20 kb/s og det har stått å lastet ned i 4 timer nå.

Det er den samme filen som jeg lastet ned før formatering og det er ingen stor forandring i seed/peer antall.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ehh.. jeg bruker port 6881 og jeg har ca 400 kB/s ned( full fart(3500 kb/s)) på populære torrents, og slettes ikke noe dårlig hastighet på andre. Sikker på at den er svartelistet av alle?

5212991[/snapback]

De fleste trackere anbefaler ikke å bruke nevnte porter. Jeg vet ikke hvilke nettleverandører som har svartelistet disse portene.

Jeg husker at jeg hadde større problemer med hastighet før jeg byttet porter.

Edit: Det er noen ISP`er som svartelister portene, derfor anbefaler torrentsidene andre portvalg.

Endret av Wipeout
Lenke til kommentar
De fleste trackere anbefaler ikke å bruke nevnte porter. Jeg vet ikke hvilke nettleverandører som har svartelistet disse portene.

Jeg husker at jeg hadde større problemer med hastighet før jeg byttet porter.

5213018[/snapback]

Jeg kan jo prøve å bytte porter og se om hastighetene holder seg. Jeg måtte åpne porter i router da.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...