Slicky Skrevet 26. november 2005 Del Skrevet 26. november 2005 Hei Har nettopp kjøpt meg nytt hovedkort, CPU og ram, alt fungerer fint! Pcn starter, men skjermen forblir svart... Det blinker bare på skjermen for å vise at den er på. Hva kan være galt? Alt startet da jeg tok av CPU vifta for å rense den... Så når jeg satt alt på igjen, ble skjermen svart bare.... Takker for hjelp:D Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 26. november 2005 Del Skrevet 26. november 2005 Hei og velkommen til forumet! Har du koblet riktig til vifta til prosessoren? Kan du liste opp komponentene i pcen? Lenke til kommentar
Slicky Skrevet 26. november 2005 Forfatter Del Skrevet 26. november 2005 Ja vifta er koblet til riktig... AMD Athlon 64 3500+ Asrock Dual Series ATI Radeon 9800PRO Har et gammelt kabinett med elendig strømforsyning... 200W Lenke til kommentar
Darthvulture Skrevet 27. november 2005 Del Skrevet 27. november 2005 jeg har et ganske likt problem.. pcn starter(tror jeg) men skjermen funker ikke dn er bare helt svart alt funket fint men plutselig hang pcen seg opp og jeg restartet pcen, menda jeg skulle starte opp så var skjermen helt svart.. jeg har dratt kabelen ut og inn mange ganger, jeg har sett inne i dataen og skjermkortet virker.. hva skal jeg gjøre?? Lenke til kommentar
Darthvulture Skrevet 27. november 2005 Del Skrevet 27. november 2005 jeg hadde ikke fiklet med cpuen vifte eller noe sånt jeg har overlocka pcen, men tatt det tilbake til standar mode igjen.. Lenke til kommentar
Darthvulture Skrevet 27. november 2005 Del Skrevet 27. november 2005 (endret) pcen min:geforce 7800 gtx, asus a8n sli deluxe, amd 3700+ skjermen er en lcd 17" av acer Endret 27. november 2005 av topvulture Lenke til kommentar
Athene Skrevet 27. november 2005 Del Skrevet 27. november 2005 Sist gang det skjedd med meg, var det fordi jeg hadde glemt å plugge i en strømkabel til hovedkortet:p Med en gang jeg plugget i kabelen, gikk alt som det skulle. Lenke til kommentar
Slicky Skrevet 27. november 2005 Forfatter Del Skrevet 27. november 2005 HAr sjekka alle kablene... De er der de skal være... Lenke til kommentar
Beej80 Skrevet 27. november 2005 Del Skrevet 27. november 2005 Hei. Som du selv sier så har du en ELENDIG strømforsyning (PSU). Det er 99% sikkert den som forutsaker problemene dine. Med det nye hovekortet og skjermkortet bør du antagelig MINIMUM ha en PSU på 350W eller mer. Du klarer rett og slett ikke å levere nok strøm til å drive oppsettet ditt. Dette kan sjekkes på AMD sine sider, hva de anbefaler av effekt på PSU, du kan også være tjent med å sjekke ATI sine sider og se hva de anbefaler. Jeg er nokså sikker på at du her må gå til innkjøp av en ny PSU. Mvj Beej80 Lenke til kommentar
Slicky Skrevet 27. november 2005 Forfatter Del Skrevet 27. november 2005 Ja det var det jeg trodde selv... Men Tusen Takk for hjelpen:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå