Gå til innhold

Hjelp! Jeg har fått mus!

Rivers

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Forventer du at jeg svarer deg når du spør sånne spørsmål? Hvorfor spiser du mat da?

5213403[/snapback]

Husk at vi mennesker også blir til mat når vi dør. Vi blir til jord som igjen gir andre planter og dyr ny næring. Dessuten så er det mange dyr som lever av døde mennesker. Nedbrytere kalles de.

*Nå er det en mod på tråden så jeg regner med at den øyeblikkelig blir stengt;)

Endret av SimDaDim
Lenke til kommentar

Se her, en mus finnes det veldig mange av i verden. Om en av de dør, skjer det ingen verdens ting her. Ja, den har det vondt, men det er slik naturens gang går, de sterkeste kan herse med de svakeste som de vil, men det betyr jo ikke at de dør ut fordi! Mitt synspunkt er at om jeg piner en mus, så bør ikke du ta deg nær av det. Basta2k

Lenke til kommentar

Folk lurer på hvorfor det er krig i verden...

Dersom jeg er større enn deg, spar, har jeg da rett til å gjøre hva jeg vil med deg? Det finnes jo mange mennesker der ute, så litt svinn må man jo regne med...

Bare nevner det, siden du tydelig vis ikke har oppfattet det på egenhånd.

Dersom man dreper et dyr for å spise det, og det dyret ikke har lidd noen nød på forhånd, er det veldig få i allmenheten som har noen problem med det.

Dersom man driver med dyreplageri før man dreper dyret, så får man fort problemer med allmenheten. Det er akkurat det du opplever her...

Bare svar til innlegget under her da denne tråden har tatt av esktremt de siste 15 minuttene:

Dyremishandling er forbudt i Norge og kan straffes med fengsel...

Endret av Nazgul
Lenke til kommentar
Selvfølgelig kan du drepe meg om du vil det! Men vi har noe som heter regler her i samfunnet vårt, som kan være med på å forhindre meg i å drepe deg eller det motsatte....men en mus er litt annerledes da....

5213443[/snapback]

Og torturering av dyr er også en regel i samfunnet. Og det er forbudt.

Spar deg.

Endret av Bundy
Lenke til kommentar

Spar, jeg tror du burte tenke litt mer over den holdningen du har. Du må slutte å tenke på flertallet. Tenk på hvert enkelt individ. Hvordan tror du den ene musa du pinte hadde det?

Det med at de som er sterkest kan herske stemmer, men det er ikke slik at de skall det. De som er sterkest er sterkest fordi de skal bruke det til nytte for alle. Man skal ikke brife rundt med det. Det kalles maktmissbruk og kan relateres til både hitler og andre diktatorer. Du ser hvor glade folk har blitt i dem?

Det å spise kaniner er helt greit. Det å drepe dem er også greit hvis de skal bli spist. Men det å pine dem for så å drepe dem til ingen nytte, det er ikke greit. Da tenker man bare på å tilfredstille sine egene syke behov.

Lenke til kommentar
Nei, jeg kan umulig tenke meg at politiet tar pining av EN mus så veldig seriøst nei...hunder, katter, større dyr er verre selvsagt, men slikt holder jeg selvfølgelig ikke på med...

5213456[/snapback]

Hvor setter du grensen? 5kg? 6kg?

Kanskje vi skal knerte små babyer da?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...