SimDaDim Skrevet 27. november 2005 Del Skrevet 27. november 2005 Tomat-Ulf sier bare at han drømmer om det. Ergo, han sover og tenker på mus... jaja, noen tenker på hester, andre på mus... Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 27. november 2005 Del Skrevet 27. november 2005 Var det noen som tvang deg til å lese innlegget til Tomat-Ulf? Noen som har sagt det? Lenke til kommentar
Spar Skrevet 27. november 2005 Del Skrevet 27. november 2005 (endret) #slik skryting av dyremishandling som det stod her, har blitt belønna med 1 vekes ferie frå forumet for poster# OT: skadedyrskontrollen! Endret 27. november 2005 av Jankee Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 27. november 2005 Del Skrevet 27. november 2005 (endret) Jeg fanget en en gang. Satte den i ett glass i solsteiken i 4 timer. Faen så sykt den holdt ut....trodde det aldri skulle gå bra med den....men det gjorde det faktisk inntil jeg skviste den med en hammer OT: skadedyrskontrollen! 5213239[/snapback] Fy faen, du er en jævla kødd. Endret 27. november 2005 av Joakim. Lenke til kommentar
SimDaDim Skrevet 27. november 2005 Del Skrevet 27. november 2005 (endret) Spar, nå ble jeg bare dårlig... Håper det var første og siste gangen du gjør noe sånt! Ikke nok med at jeg ikke liker at folk gjør slikt. Jeg liker enda mindre når de i tillegg skryter av det... ÆSJ.. Endret 27. november 2005 av SimDaDim Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 27. november 2005 Del Skrevet 27. november 2005 Jeg fanget en en gang. Satte den i ett glass i solsteiken i 4 timer. Faen så sykt den holdt ut....trodde det aldri skulle gå bra med den....men det gjorde det faktisk inntil jeg skviste den med en hammer OT: skadedyrskontrollen! 5213239[/snapback] Fy faen, du er er en jævla kødd. 5213307[/snapback] Agreed! Hva feiler det deg Spar? Hvor gammel er du/var du da du gjorde det? Har du ikke respekt for liv? Lenke til kommentar
Spar Skrevet 27. november 2005 Del Skrevet 27. november 2005 Jeg fanget en en gang. Satte den i ett glass i solsteiken i 4 timer. Faen så sykt den holdt ut....trodde det aldri skulle gå bra med den....men det gjorde det faktisk inntil jeg skviste den med en hammer OT: skadedyrskontrollen! 5213239[/snapback] Fy faen, du er er en jævla kødd. 5213307[/snapback] Agreed! Hva feiler det deg Spar? Hvor gammel er du/var du da du gjorde det? Har du ikke respekt for liv? 5213348[/snapback] Sorry da mine damer...Det er noen små skadedyr som det finnes like mange av som oss her i verden! Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 27. november 2005 Del Skrevet 27. november 2005 (endret) Så jeg kunne puttet deg i et stort glass, og banket deg med en hammer etter noen timer. Fordi det er så mange av oss mennesker? Endret 27. november 2005 av Joakim. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 27. november 2005 Del Skrevet 27. november 2005 Mus er til for å leke med, of you get my drift... Lenke til kommentar
Spar Skrevet 27. november 2005 Del Skrevet 27. november 2005 (endret) Du skjønner tydeligvis poenget du...de er små, forsvarsløse dyr som naturen har bestemt at skal være mindreverdige enn oss, og de skal bøye seg for oss siden vi er større og sterkee enn dem... Om jeg så pinte en mus i ett døgn, care? Blir det samme som å si at det å spise dyr er dyreplageri... Omg, skal jeg bli bannet igjen? Serisøst, hva er gale da ?!?!? Tror ikke jeg er den eneste som mener dette da... Endret 27. november 2005 av Spar Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 27. november 2005 Del Skrevet 27. november 2005 Du skjønner tydeligvis poenget du...de er små, forsvarsløse dyr som naturen har bestemt at skal være mindreverdige enn oss, og de skal bøye seg for oss siden vi er større og sterkee enn dem... Om jeg så pinte en mus i ett døgn, care? Blir det samme som å si at det å spise dyr er dyreplageri... 5213367[/snapback] hahahahahahah! Så man plager dyret, ved å spise det når det er dødt? *rapportert* Lenke til kommentar
Spar Skrevet 27. november 2005 Del Skrevet 27. november 2005 Hvorfor dreper vi dyr da? For å la dem ligge der? Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 27. november 2005 Del Skrevet 27. november 2005 (endret) Du skjønner tydeligvis poenget du...de er små, forsvarsløse dyr som naturen har bestemt at skal være mindreverdige enn oss, og de skal bøye seg for oss siden vi er større og sterkee enn dem... Om jeg så pinte en mus i ett døgn, care? Blir det samme som å si at det å spise dyr er dyreplageri... Omg, skal jeg bli bannet igjen? Serisøst, hva er gale da ?!?!? Tror ikke jeg er den eneste som mener dette da... 5213367[/snapback] Ja, det er det samme det! Å skyte ei ku i huet som gjør at den dør i løpet av 0,00001 sekunder for å spise den er akkurat det samme som å pine en mus i et døgn bare for å ha det morro SØK HJELP! Edit: Skyte, ikke spyte... Endret 27. november 2005 av P-in-P Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 27. november 2005 Del Skrevet 27. november 2005 Hvorfor dreper vi dyr da? For å la dem ligge der? 5213377[/snapback] Vi dreper dyr, hvis vi trenger mat eller om de er fare for oss/andre dyr etc. Det er jo faktisk imot forum-reglene å snakke slikt om dyreplageri. Lenke til kommentar
Spar Skrevet 27. november 2005 Del Skrevet 27. november 2005 (endret) Ok, en ku , en mus, Neida, her er det ikke noe forskjell. Mus er skadedyr som det finnes 10^1000 av, jeg piner en av de i 4 timer, for deretter å drepe den kjapt med en hammer og du klikker? oioio... Ikke misforstå, jeg piner ikke dyr. Jeg kødder ikke med hunder katter osv... Endret 27. november 2005 av Spar Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 27. november 2005 Del Skrevet 27. november 2005 Ok, en ku , en mus, Neida, her er det ikke noe forskjell. Mus er skadedyr som det finnes 10^1000 av, jeg piner en av de i 4 timer, for deretter å drepe den kjapt med en hammer og du klikker? oioioi.... 5213387[/snapback] Hvorfor skulle du pine den da? Lenke til kommentar
Spar Skrevet 27. november 2005 Del Skrevet 27. november 2005 Ok, en ku , en mus, Neida, her er det ikke noe forskjell. Mus er skadedyr som det finnes 10^1000 av, jeg piner en av de i 4 timer, for deretter å drepe den kjapt med en hammer og du klikker? oioioi.... 5213387[/snapback] Hvorfor skulle du pine den da? 5213391[/snapback] Herre min jesus så latterlig dette begynner å bli, hva gjør du når du kjeder deg da? Går i kirken ?... Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 27. november 2005 Del Skrevet 27. november 2005 Ok, en ku , en mus, Neida, her er det ikke noe forskjell. Mus er skadedyr som det finnes 10^1000 av, jeg piner en av de i 4 timer, for deretter å drepe den kjapt med en hammer og du klikker? oioioi.... 5213387[/snapback] Hvorfor skulle du pine den da? 5213391[/snapback] Herre min jesus så latterlig dette begynner å bli, hva gjør du når du kjeder deg da? Går i kirken ?... 5213396[/snapback] Svar på spørsmålet? Lenke til kommentar
SimDaDim Skrevet 27. november 2005 Del Skrevet 27. november 2005 Aner en stenging av dette emnet nå snart. Men før det skjer vil jeg si et par ting. For det første, det å spise dyr er noe annet en å pine dem. Når de blir slaktet dør dem på en bra måte. De dør fort og relativt smertefritt. Dessuten så kommer de til nytte for andre dyr og mennesker. Men det å pine et dyr til døde er bare idioti og drittsekker som gjør. For det første, det dyret har det vondt! Det har det så vondt at det dør! Og ikke nok med at det har så vondt at det dør, det dør til ingen nytte! Eneste syke nytte jeg kan se i det er at noen liker å se andre dø. Det er folk som dyreplagere og seriemordere som har denne gleden. Den burte man gjemme vekk og ihvertfall ikke skryte av! Sånn, da fikk jeg sagt hva jeg mente om denne saken. Lenke til kommentar
Spar Skrevet 27. november 2005 Del Skrevet 27. november 2005 (endret) Forventer du at jeg svarer deg når du spør sånne spørsmål? Hvorfor spiser du mat da? Endret 27. november 2005 av Spar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg