hyper 7 Skrevet 26. november 2005 Del Skrevet 26. november 2005 Har nå bestemt meg for å kjøpe et casio EX-S600 kamera. I det er det et muligheter for begge disse kort typene. men hvike av de typene er det beste kortet i et kamera? Har ikke noe greie på dette så flott med en tilbakemld. på dette. Gjerne om hva som er det mest stabile og raskeste Lenke til kommentar
kpolberg Skrevet 26. november 2005 Del Skrevet 26. november 2005 SD er etter hva jeg har fått med meg, både raskere og bedre sikkerhetsmessig. SD kort har en bryter, slik man hadde på gamle disketter for å sikre innholdet, altså at innholdet blir skrivebeskyttet. Dette har ikke MMC kort. Utover det vet jeg ikke om noen særlig fordeler / ulemper med de forskjellige. Lenke til kommentar
Tore Skrevet 27. november 2005 Del Skrevet 27. november 2005 Jeg har et 512 MMC kort & et 512 SD kort... Begge fungerer helt fint på kameraet mitt... På papiret så er det MMC kortet dobbelt så raskt som SD kortet... Men har ikke testet overføringen på disse mot hverandre enda... Et kort kan ha 1,5Mb overføring mens et annet (som oftest dyrere) har 30Mb overføring..... SD er en nyere type kort en MMC... Nyere = bedre? (& dyrere) Lenke til kommentar
hyper 7 Skrevet 27. november 2005 Forfatter Del Skrevet 27. november 2005 Flott,sånn som jeg nå da leser så går jeg nok for et SD kort. Siden dette er nyest og da sikkert litt bedre. hehe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå