Gå til innhold

Moderator slettet signaturen min uten forvarsel!

Anbefalte innlegg

Heisann!

Jeg oppdaget nettopp at en moderator hadde slettet signaturen min og satt inn: "Nei, ikke 8 linjer med salgsannonse her"

Dette synes jeg blir FOR dumt!

- Er det ikke mulig for en moderator og sende en PM/Mail og be meg fjerne den BITEN av signaturen min han ikke liker istedenfor å fjerne hele??!?!

Dessuten så stod denne lille salgsannonsen som spoilertekst og det velger man om man vil trykke på eller ikke! Altså tar det ikke plass i et innlegg elns.

Jeg veit heller ikke hvem som fjernet den...ARG! :hrm:

Dette blir for dumt!

- Det burde da være mulig å få det inn i huet at man kan si ifra først!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Heisann!

Jeg oppdaget nettopp at en moderator hadde slettet signaturen min og satt inn: "Nei, ikke 8 linjer med salgsannonse her"

Dette synes jeg blir FOR dumt!

- Er det ikke mulig for en moderator og sende en PM/Mail og be meg fjerne den BITEN av signaturen min han ikke liker istedenfor å fjerne hele??!?!

Dessuten så stod denne lille salgsannonsen som spoilertekst og det velger man om man vil trykke på eller ikke! Altså tar det ikke plass i et innlegg elns.

Jeg veit heller ikke hvem som fjernet den...ARG!  :hrm:

Dette blir for dumt!

- Det burde da være mulig å få det inn i huet at man kan si ifra først!

5211842[/snapback]

Det var teit gjort.

Egentlig skal slikt tas opp med moderatoren, men siden han/hun ikke legger igjen noen beskjed, eller navn, så er det litt vanskelig.

Sikkert en liten feil fra moderatorens side.

Lenke til kommentar

Nei, jeg syns ikke at brukere skal få beskjed først. Da lar man jo bilder, reklame og annet søppel ligge i signaturen frem til bruker fjerner det selv. Hva hvis bruker ikke fjerner selv da eller svarer? Skal da hva enn ulovlige tullet bruker har i sigg ligge tilgjengelig på forumet i et helt døgn eller noe før en tar affære?

For ikke å tenke på alle rapportene som kommer til å dette inn hvis en ikke fjerner dette asap. Det er noe dritt å fjerne :)

Det jeg syns er at det burde fjernes når det blir oppdaga, men moderator kan gjerne legge det til i brukerens "interesser"-område eller noe slik at det ikke forsvinner helt. Ofte ønsker man jo gjerne å modifisere siggen litt og legge den tilbake.

Lenke til kommentar

Dette skal egentlig tas opp med den gjeldene moderator over PM eller det skal sendes mail til forumet. (se retningslinjene)

Skal si meg enig i at jeg mener moderatoren handlet feil i denne situasjonen. Jeg mener at en spoiler fungerer som en link noe Ueland tidligere har sagt seg enig i.

Og jeg kan ikke se at de er ulovlig å linke til salg/reklamering i signatur.

Så jeg tror denne moderatoren har handlet på feil grunnlag, hvis jeg ikke har oversett eller misforstått noe.

Syns forresten moderatorer kan ta seg tid til en vennlig PM :) ...

NB: Spoilerboksen regnes forresten som 2 linjer.

Endret av The Strategy-player
Lenke til kommentar

Som jeg har sagt så ligger den jo i en "spoiler"-tekst.

Altså vises den ikke før man trykker på den og den tar heller ikke plass! :hrm:

Edit: Enig med TSP...

Jeg har allerede sendt mail til forum-styret...

Endret av DE1
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...