Eirzik Skrevet 26. november 2005 Del Skrevet 26. november 2005 Heisann... hadde tenkt å senke bilen muligens, og lurer på om noen aner hvor mye jeg bør senke... gjerne respons fra folk som har erfaring fra senking av Corsa B... her kan dere se hvordan det ser ut nå: http://i22.photobucket.com/albums/b345/Cor...acer/Corsa8.jpg tror det er fabrikksenket 20mm, men er ikke sikker.. noen som peiler om GSI og WC er det? Lenke til kommentar
kimman Skrevet 29. november 2005 Del Skrevet 29. november 2005 Det holder med å senke den 40mm, du kan godt senke den 60mm men da må du nok valse hjulbuan.. Lenke til kommentar
miXer Skrevet 29. november 2005 Del Skrevet 29. november 2005 hvis du får den 2cm lavere forran ved fangeren, så har du neppe kjangs til å kjøre over humpler, men smak og behag.. skjønnhet skal svi litt Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 29. november 2005 Del Skrevet 29. november 2005 Det skal nok mer til en 2 cm. for at han skal subbe på en vanlig fartsdemper Hadde ikke mange cm. på Kadett'en, men kjører du først opp med det ene hjulet, så går det fint Lenke til kommentar
Jarbra Skrevet 29. november 2005 Del Skrevet 29. november 2005 Var litt "VM i passform" den fronten der? Lenke til kommentar
Eirzik Skrevet 29. november 2005 Forfatter Del Skrevet 29. november 2005 Hehe.. ja det var litt stress å få den på.. men det skal være sagt at den sitter bedre nå... måtte sage litt her og der først;o) tenkt å slenge ut en skikkelig showcase snart:p Lenke til kommentar
JAG86 Skrevet 24. juni 2006 Del Skrevet 24. juni 2006 Jeg har min Corsa B WC senka 60/60 og har ingen problemer med verken dumper eller valsing.. Lenke til kommentar
kremt Skrevet 25. juni 2006 Del Skrevet 25. juni 2006 Hehe.. ja det var litt stress å få den på.. men det skal være sagt at den sitter bedre nå... måtte sage litt her og der først;o) tenkt å slenge ut en skikkelig showcase snart:p 5226170[/snapback] Sleng ut en showcase du Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå