King-Nothing Skrevet 26. november 2005 Del Skrevet 26. november 2005 (endret) Karma er nå ute med sin 3. demo. Bandet har eksistert siden 2003, men bassist og trommis (meg) ble byttet ut i Aug/Sept i år. Resultatet kan høres på denne nye demo`en. Stilen er en blanding av rock/prog/heavy. Litt vanskelig å sette det i en bås. Lytt, og gjør deg opp en mening. Blir veldig gla om du legger igjen en kommentar i denne tråden. Klikk deg inn her for å laste ned, og høre på sangene. Enjoy! (Ny webside er på vei...) Endret 26. november 2005 av knothing Lenke til kommentar
King-Nothing Skrevet 29. november 2005 Forfatter Del Skrevet 29. november 2005 Ingen som vil høre? Lenke til kommentar
mushi Skrevet 29. november 2005 Del Skrevet 29. november 2005 (endret) Syntes det var ganske bra jeg, kankje litt "kjedelig" vokal, men dere har noe på gang der. Edit: Etter å ha hørt alle sangene så syntes jeg kanskje vokalen skulle vært litt mer hes, blir litt for tam. Skulle også vært litt mer trøkk og litt mindre reverb på skarptromma, særlig på feel alive, men er jo bare en demo og ikke ferdig mixet, så kan jo ikke forvente for mye. Endret 29. november 2005 av mushi Lenke til kommentar
King-Nothing Skrevet 29. november 2005 Forfatter Del Skrevet 29. november 2005 Syntes det var ganske bra jeg, kankje litt "kjedelig" vokal, men dere har noe på gang der. Edit: Etter å ha hørt alle sangene så syntes jeg kanskje vokalen skulle vært litt mer hes, blir litt for tam. Skulle også vært litt mer trøkk og litt mindre reverb på skarptromma, særlig på feel alive, men er jo bare en demo og ikke ferdig mixet, så kan jo ikke forvente for mye. 5226853[/snapback] Vokalen ble tatt opp gjennom en hel natt, og spør du meg er ikke det det beste tidspunktet. Tror han lærte til neste gang. Litt for mye reverb på skarpen er jeg helt enig i. Min skarp låt ikke så bra, så den ble byttet ut med en midi-skarp. Og denne ble byttet da gitaren ble recordet, og da var ikke jeg der. Rakk ikke å legge merke til det før demo`en var ferdig, og da var det for sent. Tror nok ikke at det er mer reverb på Feel Alive enn på de to andre, av den grunnen jeg nevte tidligere. Er bare en midi-skarp, og den høres lik ut hele veien. Vi hadde spilt sammen i en mnd da demo`en ble laget, så med tanke på det er jeg godt fornøyd. Men det er klart at det er flere ting som kan forbedres til neste demo (les album ) Håper det er flere som vil høre på, og kommentere. Alltid morro å høre hva folk syntes! Lenke til kommentar
mushi Skrevet 29. november 2005 Del Skrevet 29. november 2005 Kan som sagt bli bra dette. virker som om dere vet hva dere driver med ihvertfall. Hvor gamle er dere? Lenke til kommentar
King-Nothing Skrevet 30. november 2005 Forfatter Del Skrevet 30. november 2005 Jeg er 22, to av de andre er 18, og sistemann er 21. Gitaristen er 18 da, og jeg har ihvertfall ikke hørt mange som er på det nivået så tidlig. Mulig det ikke høres så godt på de sangene, men han er utrolig flink... Lenke til kommentar
King-Nothing Skrevet 22. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2005 Ingen andre som vil høre? Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 22. desember 2005 Del Skrevet 22. desember 2005 (endret) Ingen andre som vil høre? 5323065[/snapback] Ha litt talmodighet, du kommer ingen vei med slikt mas. Linken har postet viser forresten bare en side fult av reklame og ingenting om bandet deres. Hørte noen klipp fra dere for en halv måned siden, var der var det i hvertfall potensiale. Endret 22. desember 2005 av TLZ Lenke til kommentar
King-Nothing Skrevet 22. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2005 Mas? Det er da leeenge siden det var aktivitet i denne posten. Når det gjelder siden, ser det ut til at domenet har gått ut på dato. Ikke jeg som styrer med siden, men ny hjemmeside er på vei, og kommer det nok nytt webhotell også. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 22. desember 2005 Del Skrevet 22. desember 2005 Hmmm, ok... sjekket ikke dato. Beklager. Uansett, post en link som fungerer da. (Rett til serveren, ikke igjennom domenet som er nede...) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå