KimNK Skrevet 26. november 2005 Del Skrevet 26. november 2005 Tykte Malin klarte seg veldig bra. No gjenstår det berre å sjå på resultata. Lenke til kommentar
henrikmain Skrevet 26. november 2005 Forfatter Del Skrevet 26. november 2005 Malin klarte seg kjempebra, men det kan bli vanskelig å slå Serbias fotballballade, Hviterusslands fantastisk dyktige vokalist, de sleazy sjarmørene fra Makedonia og Spania og Belgias go'pop-låt. Lenke til kommentar
Nidhogg Skrevet 26. november 2005 Del Skrevet 26. november 2005 (endret) Nidhogg: ohnoes Herlig fengende låt, men Romania blir vanskelige å slå. HEIA MALIN! 5211851[/snapback] kall meg gjerne dum, men jeg sjønner fortsatt ikke hva du snakker om. lol! Russerne kan bare ordet Good på Engelsk Og programmlederne er like duste som alltid Endret 26. november 2005 av Nidhogg Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 26. november 2005 Del Skrevet 26. november 2005 Makan til mye møl har jeg aldri sett makan til. Hvorfor har Norge stemt fram hun lille jenten som representerte oss? Var hun virkelig det beste vi klarte å skrape frem av deltakere? At slike finaler vises på TV, mener jeg er en skam i selg selv. En ting til: Hvordan er det kommet så mange folk for å se på det showet? Det må jo være flere titusener i det lokalet! Hvis dette er framtidens undeholdning henger jeg meg Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 26. november 2005 Del Skrevet 26. november 2005 Makan til mye møl har jeg aldri sett makan til. Hvorfor har Norge stemt fram hun lille jenten som representerte oss? Var hun virkelig det beste vi klarte å skrape frem av deltakere? At slike finaler vises på TV, mener jeg er en skam i selg selv. En ting til: Hvordan er det kommet så mange folk for å se på det showet? Det må jo være flere titusener i det lokalet! Hvis dette er framtidens undeholdning henger jeg meg 5211894[/snapback] Tror du hadde forstått mer om du var 11år og ikke 17, Men hun jenta var helt klarte ikke den beste i den norske finalen, Men slik er det alltid under Norske avstemmninger. Den beste vinner aldri... Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 26. november 2005 Del Skrevet 26. november 2005 Malin klarte seg kjempebra, men det kan bli vanskelig å slå Serbias fotballballade, Hviterusslands fantastisk dyktige vokalist, de sleazy sjarmørene fra Makedonia og Spania og Belgias go'pop-låt. 5211877[/snapback] Veldig enig. Mykje sterk konkurranse i år. 1 Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 26. november 2005 Del Skrevet 26. november 2005 (endret) Jej, tredjeplass funker da det! Var latterlig tynne og ikke minst lange bein på vinnerjenta fra hviterussland!! Og England?!?!Jeg ble sint av å se på henne. Endret 26. november 2005 av Hanne:) Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 26. november 2005 Del Skrevet 26. november 2005 Usj, jeg avskyr MGPJR! Var greit første gang jeg så på, men de ungene spiller jo det samme hvert eneste år! Vinnerne er alltid de søte små som ser mest uskyldige ut. Aldri de som virkelig har laget en ordentlig sang. Jeg er lei av å høre de samme, gamle, enkle sangene med dårlige tekster med jukserim (gjelder bare Norge, Sverige, Danmark og England, da jeg ikke skjønner andre språk). Huff.. Voksen-GP er ikke noe bedre! Unntaket i dag var han fra Spania. Antonio José, eller noe. Han var veldig flink til å synge! Dumt at sangen var plagiat av alt mulig annet. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 26. november 2005 Del Skrevet 26. november 2005 "Hør lyden av Nidhoggs BS" 5211747[/snapback] HAHAHAHAHAHHAAHAHHAAHAHA! Beste posten i HELE hardware.no's historie. SERIØST!! Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 27. november 2005 Del Skrevet 27. november 2005 Jeg så som vanlig bare poeng-givningen, alltid like gøy. En av de siste som gav poeng, en liten gutt, så ut som han var dopet på amfetamin. Han hadde verdens mest intense "stare", og jeg registrerte ikke at han blunket en gang. Men det var da morro Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 27. november 2005 Del Skrevet 27. november 2005 Jeg fikk med meg ett minutt av Englands bidrag i formiddag. Fytti*sensurert* for no møl! Men egentlig har ikke MGPjr vært noe verre enn "ordentlige" MGP, kvaliteten på musikken er like "god".. Lenke til kommentar
Dr. Jacoby Skrevet 27. november 2005 Del Skrevet 27. november 2005 Han gutten fra hviterussland så gal ut(han som ga poeng), han var skummel. Og forresten, norge er aldri favoritter, det er bare noe vi tror. Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 27. november 2005 Del Skrevet 27. november 2005 Han gutten fra hviterussland så gal ut(han som ga poeng), han var skummel.Og forresten, norge er aldri favoritter, det er bare noe vi tror. 5215855[/snapback] På Norsk TV var Norge favoritter, Når jeg skrudde over til Svensk TV, var Svenskene favoritter og Norge "spådd" til å ikke få så god plassering. Sier litt.... Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 27. november 2005 Del Skrevet 27. november 2005 (endret) Dette var spanande! Med eit sånt opplegg, verdas freshaste programleiar i mørke solbriller, ein alltid kvikk kommentator som lirer ut det eine gullkornet før det andre. For ikkje å snakke om at Noreg igjen er favoritt for n'te gang på rad. Det må være uflaks at Norge aldri vinner, det er som i Miss World; kvart forbanna år er Norge storfavoritt, men ei tutte frå Venezuela som har til mål her i livet å sørge for fred på jorda vinn alltid . Eg luktar korrupsjon. Endret 27. november 2005 av zeph Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 27. november 2005 Del Skrevet 27. november 2005 (endret) Norge; Ser jo ut som en barnehage som har sangtime... 5211801[/snapback] Helt enig. Blir flau når jeg som barn, kommer over/ser på MGP Jr. Endret 27. november 2005 av Agressive Lenke til kommentar
ikkeno Skrevet 27. november 2005 Del Skrevet 27. november 2005 En ting til: Hvordan er det kommet så mange folk for å se på det showet? Det må jo være flere titusener i det lokalet! Hvis dette er framtidens undeholdning henger jeg meg 5211894[/snapback] Om ingen har svart enda så var det vell ca 8000 i lokalet, og ca 80 mill som så det på TV Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 27. november 2005 Del Skrevet 27. november 2005 En ting til: Hvordan er det kommet så mange folk for å se på det showet? Det må jo være flere titusener i det lokalet! Hvis dette er framtidens undeholdning henger jeg meg 5211894[/snapback] Om ingen har svart enda så var det vell ca 8000 i lokalet, og ca 80 mill som så det på TV 5215971[/snapback] Seriøst? Ikke mer? Greiene det hele ble holdt i så jo ut som en friidrettsarena eller noe sånt. Uansett. Tror du hadde forstått mer om du var 11år og ikke 17, Men hun jenta var helt klarte ikke den beste i den norske finalen, Men slik er det alltid under Norske avstemmninger. Den beste vinner aldri... Jeg husker jeg så på greiene da 'To Små Karer' vant den norske finalen. Da var det jo litt artig faktisk. Men slik det er nå, er det jo de søteste som vinner, noe som blir helt feil i et sangprogram. Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 27. november 2005 Del Skrevet 27. november 2005 unnskyld for å si det, men ALL den musikken der er bare drit.Ingen 13-åringer er kapable til å lage bra råkke musikk som fenger i mine ører 5211669[/snapback] du er gud! Lenke til kommentar
Øyh Skrevet 27. november 2005 Del Skrevet 27. november 2005 Jeg vil bare benytte sjansen til å gratulere Malin med en strålende tredjeplass, og en fremragende framføring Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå