Gå til innhold

kabinetter med merkelige dimensioner finnes dette?

Anbefalte innlegg

Altså har noen sprøe ønsker på kabvinett med følgende dimensioner noen muligheter??

Alle dimensioner er maks:

Forslag 1.

Høyde: 10 cm

Bredde:60cm

Dybde:35cm

Forslag 2.

Høyde:33,5cm

Bredde:51cm

Dybde:26cm(ikke maks kan strekkes en del)

Forslag 3.

Høyde:23cm

Bredde:1,5 m :p

Dybde:90cm :p

Vis noen da finner med slike dimensioner hadde det vært supert. finner ikke noen steder.

Forslag 3 er ikke å foretrekke.

Eller en måte å løse dette på.

Alle forslag er supre

Endret av Mott
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det enkleste er nok å finne noen tynne metallplater og sveise sammen noe. Er ikke så veldig vanskelig. :)

5217014[/snapback]

da er det enda lettere med noen tre plater og spikre sammen :thumbup:

5217048[/snapback]

Det enkleste er ikke alltid det beste selv om Rema sier det vettu..

Lenke til kommentar
synes alle disse svarene, ikke har noe om det jeg spør om da, spesielt de tre siste, det er sagt at jeg kan bygge , men det er utelukket, Javel greit at eg ikke for tak i det men var ike det eg spurte om CastorFiber

5217061[/snapback]

Hvis du ikke får kjøpt de, og ikke vil lage de, hvor i alle dager skal folk kunne hjelpe deg da? :ermm:

Å produsere kabinetter i disse målene er direkte ulønnsomt, siden det bare er en av en million som ønsker det.

Endret av Luzifer
Lenke til kommentar

Det du kan gjøre når du skal bygge det inn i en kommode, er å bruke en bunnplate fra et annet kabinett, og montere inn denne. Det er ikke noe problem. Hadde du fortalt at du skulle bygge en PC inn i en kommode i første rekke, kunne jeg ha forklart det med en gang....

Finn et kabinett med uttrekkbar bunnplate, det blir minst fikling, og da trenger du trolig ikke å jobbe så lenge med baufilen.

Til sist- beklager at jeg ikke svarte direkte på det du spurte om. Trodde det ver en nyttig opplysning at det ikke ble solgt pc- deler som passer på centimeteren inn i kommoden din. Selvsagt burde det være et marked for det, men det er det nok ikke.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...