Mott Skrevet 26. november 2005 Del Skrevet 26. november 2005 (endret) Altså har noen sprøe ønsker på kabvinett med følgende dimensioner noen muligheter?? Alle dimensioner er maks: Forslag 1. Høyde: 10 cm Bredde:60cm Dybde:35cm Forslag 2. Høyde:33,5cm Bredde:51cm Dybde:26cm(ikke maks kan strekkes en del) Forslag 3. Høyde:23cm Bredde:1,5 m Dybde:90cm Vis noen da finner med slike dimensioner hadde det vært supert. finner ikke noen steder. Forslag 3 er ikke å foretrekke. Eller en måte å løse dette på. Alle forslag er supre Endret 26. november 2005 av Mott Lenke til kommentar
armykokk Skrevet 26. november 2005 Del Skrevet 26. november 2005 Vanskelig å finne noe i de dimensjonene der... LAG SELV!! *kremt* tror nok det blir de lettetste *kremt* Lenke til kommentar
CastorFiber Skrevet 26. november 2005 Del Skrevet 26. november 2005 Ved å modifisere en 19" rackunit kan du vel klare forslag 1, hvertfall. Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 26. november 2005 Del Skrevet 26. november 2005 Tør jeg spørre hva du skal bruke det til? Er vel vanskelig å finne noe til de målene, uten å modifisere noe selv, men som "armykokk" sa, så lag selv Lenke til kommentar
Mott Skrevet 26. november 2005 Forfatter Del Skrevet 26. november 2005 bare det at jeg forsøkte å lage selv men det gikk liksom ikke og har ikke verktøy og sted og gjøre dette men å modifisere et vanlig kabinett hadde vært greit, og har en grense på 800 kr Lenke til kommentar
Mott Skrevet 27. november 2005 Forfatter Del Skrevet 27. november 2005 Da lurer jeg på om noen som har noen kabinetter med disse målene?? Og som vil selge til meg?? Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 27. november 2005 Del Skrevet 27. november 2005 (endret) Det enkleste er nok å finne noen tynne metallplater og sveise sammen noe. Er ikke så veldig vanskelig. Endret 27. november 2005 av Luzifer Lenke til kommentar
haakie Skrevet 27. november 2005 Del Skrevet 27. november 2005 Det enkleste er nok å finne noen tynne metallplater og sveise sammen noe. Er ikke så veldig vanskelig. 5217014[/snapback] da er det enda lettere med noen tre plater og spikre sammen Lenke til kommentar
CastorFiber Skrevet 27. november 2005 Del Skrevet 27. november 2005 Ferdige kabinetter med de snurrige målene der får du ikke kjøpt. Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 27. november 2005 Del Skrevet 27. november 2005 Det enkleste er nok å finne noen tynne metallplater og sveise sammen noe. Er ikke så veldig vanskelig. 5217014[/snapback] da er det enda lettere med noen tre plater og spikre sammen 5217048[/snapback] Det enkleste er ikke alltid det beste selv om Rema sier det vettu.. Lenke til kommentar
Mott Skrevet 27. november 2005 Forfatter Del Skrevet 27. november 2005 (endret) synes alle disse svarene, ikke har noe om det jeg spør om da, spesielt de tre siste, det er sagt at jeg kan bygge , men det er utelukket, Javel greit at eg ikke for tak i det men var ike det eg spurte om CastorFiber Her er hva de sprøe målene skal brukes til Endret 27. november 2005 av Mott Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 27. november 2005 Del Skrevet 27. november 2005 (endret) synes alle disse svarene, ikke har noe om det jeg spør om da, spesielt de tre siste, det er sagt at jeg kan bygge , men det er utelukket, Javel greit at eg ikke for tak i det men var ike det eg spurte om CastorFiber 5217061[/snapback] Hvis du ikke får kjøpt de, og ikke vil lage de, hvor i alle dager skal folk kunne hjelpe deg da? Å produsere kabinetter i disse målene er direkte ulønnsomt, siden det bare er en av en million som ønsker det. Endret 28. november 2005 av Luzifer Lenke til kommentar
Mott Skrevet 27. november 2005 Forfatter Del Skrevet 27. november 2005 Har fått et svar men den var en cm for dyp kansje jeg tar den Dell lager/lagde tydeligvis dette til sine kabinetter Lenke til kommentar
CastorFiber Skrevet 29. november 2005 Del Skrevet 29. november 2005 Det du kan gjøre når du skal bygge det inn i en kommode, er å bruke en bunnplate fra et annet kabinett, og montere inn denne. Det er ikke noe problem. Hadde du fortalt at du skulle bygge en PC inn i en kommode i første rekke, kunne jeg ha forklart det med en gang.... Finn et kabinett med uttrekkbar bunnplate, det blir minst fikling, og da trenger du trolig ikke å jobbe så lenge med baufilen. Til sist- beklager at jeg ikke svarte direkte på det du spurte om. Trodde det ver en nyttig opplysning at det ikke ble solgt pc- deler som passer på centimeteren inn i kommoden din. Selvsagt burde det være et marked for det, men det er det nok ikke. Lenke til kommentar
Mott Skrevet 29. november 2005 Forfatter Del Skrevet 29. november 2005 oki da så. Men dere kan gjerne svare meg i min andre tråd som jeg har sotte opp en link til Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 29. november 2005 Del Skrevet 29. november 2005 Forslag 2. Høyde:33,5cm Bredde:51cm Dybde:26cm(ikke maks kan strekkes en del) Nærmeste jeg kommer er disse. http://www.microplex.no/category.aspx?cat=427&mcat=c427 Lenke til kommentar
Mott Skrevet 29. november 2005 Forfatter Del Skrevet 29. november 2005 oki men dette er fikset men dere kan gått stikke innom min andre tråd Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå