Klekkus Skrevet 23. februar 2006 Del Skrevet 23. februar 2006 Kjappere. Og var liksom ikke SÅ seriøst prosjekt at jeg gadd å lodde no.. 5652123[/snapback] Hvorfor ikke? blir mer holdtbart da Lenke til kommentar
appelsinbrus Skrevet 23. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2006 (endret) Har endelig fått ut fingern og gjort "ferdig" dvd-en min. Funka ok den. Her kommer noen bilder og kommentarer Festa plexien slik... ...med slike skruer. Har tilpasset plata litt. Den passet jo ikke så bra fra før.. Det kom til å bli mye metallspon når jeg skulle "dremle" litt, så da tetta jeg igjen det utsatte området med teip og en plastpose. Ville da ikke få metallspon på h-kortet mitt, og jeg gadd ikke ta det ut, så da tok jeg en spansk en i stedet. I full gang med å "dremle" Her er stasen på plass. Som dere kanskje legger merke til Ser schtøgt ut, og det ble det jammen til slutt og. Men er ikke helt ferdig da. Mangler litt finish.. Måtte modde frontdekselet en smule for å få plexiplata til å passe. Skuffen på spilleren tok også i kanten, for den sitter jo mye høyere opp nå enn før, så da måtte det mekkes litt så skuffa kunne gå ut og inn uten problemer. Her er det hele in full æksjn og det ser da helt ok ut. Når lyset i rommet er på ser det dritstygt ut, så får satse på å holde det mørkt på rommet :!: Men må vel mekke litt mer etterhvert. Få det litt penere. Noen tips til hva jeg kan modde neste gang? Tenkte på plexi på harddisken da.. Hadde det vært noe? Er vel kanskje litt riski, men... Endret 23. februar 2006 av appelsinbrus Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 23. februar 2006 Del Skrevet 23. februar 2006 Dæven, ble bra dette da Spess i mørket Vindu på hdd er alltid kult Det kan være litt risky ja, burde utforske litt først, men absolutt nice Litt upraktisk, men ha den i sidedøra, så du ser at den jobber hadde vært dritfett, men litt kjett når du skal ta av sidedøra;p Lenke til kommentar
spyro Skrevet 24. februar 2006 Del Skrevet 24. februar 2006 Først så det ut som en vifte, men så så jeg at det er cd-romen. DÆGGERN det ble bra. Lenke til kommentar
appelsinbrus Skrevet 24. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2006 heheh takk takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå