Gå til innhold

Prosjekt "modde hele driten" og UV-lys


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har endelig fått ut fingern og gjort "ferdig" dvd-en min. Funka ok den. Her kommer noen bilder og kommentarer :thumbup:

 

festetmedskrue-thumb.jpg

Festa plexien slik...

 

skrue-thumb.jpg

...med slike skruer.

 

spillermedtilpassetglass-thumb.jpg

Har tilpasset plata litt. Den passet jo ikke så bra fra før.. :cool:

 

plastposeside-thumb.jpg

Det kom til å bli mye metallspon når jeg skulle "dremle" litt, så da tetta jeg igjen det utsatte området med teip og en plastpose. Ville da ikke få metallspon på h-kortet mitt, og jeg gadd ikke ta det ut, så da tok jeg en spansk en i stedet.

 

ifullgang-thumb.jpg

I full gang med å "dremle" :p

 

pplass-thumb.jpg

Her er stasen på plass. Som dere kanskje legger merke til :D Ser schtøgt ut, og det ble det jammen til slutt og. Men er ikke helt ferdig da. Mangler litt finish..

 

moddadeksel-thumb.jpg

Måtte modde frontdekselet en smule for å få plexiplata til å passe. Skuffen på spilleren tok også i kanten, for den sitter jo mye høyere opp nå enn før, så da måtte det mekkes litt så skuffa kunne gå ut og inn uten problemer.

 

ferdig-thumb.jpg

Her er det hele in full æksjn og det ser da helt ok ut. Når lyset i rommet er på ser det dritstygt ut, så får satse på å holde det mørkt på rommet :!: Men må vel mekke litt mer etterhvert. Få det litt penere.

 

Noen tips til hva jeg kan modde neste gang? Tenkte på plexi på harddisken da.. Hadde det vært noe? Er vel kanskje litt riski, men... :p

Endret av appelsinbrus
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...