Sh4d3y Skrevet 26. november 2005 Del Skrevet 26. november 2005 Jeg vet ikke om dette er mulig, men jeg har en 15"(?) lcd skjerm som orginalt stammer fra en Fujitsu Siemens Amilo bærbar. Jeg tenkte jeg skulle prøve å sette denne inn i "koffert" pc'en min, på innsiden av lokket. Det eneste problemet er at jeg ikke har peiling på åssen dette skal ordnes. Hvordan skal jeg koble den til PC'en, må jeg ha en konverter? Takk til alle som leser denne tråden, og hjelper meg Lenke til kommentar
Sint Satan Skrevet 27. november 2005 Del Skrevet 27. november 2005 Dette kan du nok glemme. Det er mulig. men du snakker om ganske solide elektronikk konstruksjoner som må bygges før dette spiller. Lenke til kommentar
Sh4d3y Skrevet 27. november 2005 Forfatter Del Skrevet 27. november 2005 Ok. Er det ikke mulig å få tak i en ferdig konverter? Hvaslags krets må man bruke for å få dette til å funke? Takk for svar! Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 27. november 2005 Del Skrevet 27. november 2005 Det er kanskje mulig å få tak i converter, men da må du vite hvilken type du skal ha for å passe til skjermen. Dessuten er slike veldig dyre. Det er biligere å kjøpe en ny skjerm. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå