Elendil Skrevet 26. november 2005 Del Skrevet 26. november 2005 For dere som ikkje har High-end pc inkl. meg så har eg eit tips ved avslutting av spelet. Avslutter du det på vanlig måte henger lyden og maskina igjen i en stund etter du har avsluttet. For at du fortere skal avslutte spelet så tar du rett og slett å trykker på Tab og alt. Du hopper då til skrivebordet. Derifra bruker du Ctrl-Alt-Delete og avslutter bf2 der. Denne metode går mykje fortere for meg en ved å avslutte på vanlig måte. Og spelet henger ikkje. Lenke til kommentar
Brighto Skrevet 26. november 2005 Del Skrevet 26. november 2005 He-hey, det har eg ikkje tenkt på at eg kan gjere. Takk for tipset! Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 26. november 2005 Del Skrevet 26. november 2005 Hvorfor ikke gjøre som meg: ALT + F4 Lenke til kommentar
Lasse 90 Skrevet 27. november 2005 Del Skrevet 27. november 2005 Hehe, bruker alltid alt+F4 jeg. Er alltid raskest. ALT+F4 Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 27. november 2005 Del Skrevet 27. november 2005 ALT + F4 FTW! Hehe... Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 27. november 2005 Del Skrevet 27. november 2005 Bare bugger seg også kommer den forpulte "learning" stemmen her om jeg skulle finne på å avslutte på noen annen måte enn "quit" i console eller trykke på quitknappen... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå