Owners Skrevet 26. november 2005 Del Skrevet 26. november 2005 Jeg har en Sony kv32fx65 Widescreen tv og opplever at det på høyre side er uskarpt bilde.Kan dette være noe med at man må avmagnitisere skjermen eller er det mere alvorlige feil?Har ingen høyalere eller noe slag som skal skade skjermen . Vet ikke om dette er riktig forum men prøver likevel. Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 26. november 2005 Del Skrevet 26. november 2005 Har svært liten peiling på slikt selv, men har du kilder for elektromagnetisk støy i nærheten av skjermen? Hvis det er mulig (skjermens størrelse tatt i betraktning) kan du jo prøve å flytte på skjermen for å se om bildekvaliteten endrer seg. Lenke til kommentar
Owners Skrevet 26. november 2005 Forfatter Del Skrevet 26. november 2005 (endret) Hei. Det skal ikke være noe i nærheten såvidt jeg kan skjønne som vil lage trøbbel for TV`n.Grunnen til at jeg tenker at det kan være magnitisering er at jeg har sett andre har skrevet om lignende problem på nøyaktig samme TV på høyre side av skjermen , men da var det snakk om noe galt med farge.Nå var det ingen løsning der heller.Kan jo prøve å slå av strømmen helt på den i noen timer slik at det blir avmagnitisert.Den står tross alt på nærmest hele tiden Lukter forøvrig på denne TV`n hvis jeg trenger å bytte.LCD-TV er vel ikke noe å satse på? http://www.deal.no/produkt.cfm?id=82048 Endret 26. november 2005 av Owners Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå