Schnickaschnicka Skrevet 26. november 2005 Del Skrevet 26. november 2005 Hei. Har kjøpt day of defeat source og når jeg skulle spille så kom det over nesten over hele skjerm sånne små hvite prikker på størrelse med pixlene. Er ikke overalt disse prikkene er, men noen steder. Før klarte jeg å kjøre half life 2, men nå sliter pc'en med det. Må jeg oppdatere driveren, og isåfall hvor og hvordan gjør jeg dette? Jeg har sapphire radeon 9800XT atlantis Lenke til kommentar
BeNeFit Skrevet 26. november 2005 Del Skrevet 26. november 2005 (endret) Du går til denne siden og laster ned nyeste driveren. http://www.ati.com/ Endret 26. november 2005 av BeNeFit Lenke til kommentar
Schnickaschnicka Skrevet 26. november 2005 Forfatter Del Skrevet 26. november 2005 hei. jeg finner ikke driveren. Det er driveren for 9800xt atlantis Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 26. november 2005 Del Skrevet 26. november 2005 Drivere er her : Link De skal være rett.. Lenke til kommentar
southhome Skrevet 26. november 2005 Del Skrevet 26. november 2005 Drivere er her : LinkDe skal være rett.. 5211393[/snapback] Den er rett ja (driver til RADEON er den du skal ha) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå