Gjest Slettet+56132 Skrevet 26. november 2005 Del Skrevet 26. november 2005 Jeg har lastet ned Half-Life 2 demoen for og se om det er verdt pengene. Litt flaut at jeg ikke har fullversjonen Men, over til saken, det tar omkring et år og laste ned updaten, den har holdt på nå i omkring 40 minutter. Og den er bare på 32%, internett hastigheten skal kunne holde seg på over 200 kb/s. Men her er den bare på 30-60 kb/s. Så jeg lurte på om det er noen måte og øke hastigheten på? I tillegg, er HL2 verdt pengene? Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 28. november 2005 Del Skrevet 28. november 2005 Kort og godt, ja! Lenke til kommentar
smevog Skrevet 28. november 2005 Del Skrevet 28. november 2005 Steam kan være ganske treeigt av og til, pga. høy trafikk. Og ja, HL2 er absolutt verdt pengene! :] Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 29. november 2005 Del Skrevet 29. november 2005 Du kan jo prøve å restarte Steam, og HL-2 er verdt penge som noen alerede har sagt her. Lenke til kommentar
MiniGod Skrevet 7. desember 2005 Del Skrevet 7. desember 2005 Det gikk treigt for eg før. Jeg gikk inn på settings, internet, og forandret hastigheten på nettet til T1. Da gikk det opp i 300kb. Før gikk det like fort som for deg! Lenke til kommentar
operaman Skrevet 27. desember 2005 Del Skrevet 27. desember 2005 Må nevnes at når du laster demo, så laster du ned hele half-life 2 og en liten demo fil som begrenser hvilke maps du kan spille. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 28. desember 2005 Del Skrevet 28. desember 2005 YYYYEEEEEEEEEEESSSSSSSSSSS I dag fikk jeg Half-Life 2, Counter Strike: Source og Half-Life 2: Deathmacth! Nå kan jeg endlig sjekke om det er så bra som alle sier Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå