Blodpudding Skrevet 26. november 2005 Del Skrevet 26. november 2005 Men dette bildet er tatt om kvelden. Det burde kanskje ha vært litt skarpere, men jeg er passe fornøyd. Bildet er tatt med et Panasonic lumix fz5. Lenke til kommentar
CWalken Skrevet 26. november 2005 Del Skrevet 26. november 2005 Ramma er ikke noe særlig, men ellers veldig fin stemning, lys og fin dybde. Lenke til kommentar
skarsk Skrevet 26. november 2005 Del Skrevet 26. november 2005 Bra stemning i bildet. Min versjon av ordtaket 'morgenstund har gull i munn' er; Morgenstund er tull i grunn. Lenke til kommentar
Andsør Skrevet 26. november 2005 Del Skrevet 26. november 2005 Veldig fin stemning, som sagt over. Syntes refleksjonen i en av "hangarene" nede ved båtene forstyrrer litt. Lenke til kommentar
lo0ser Skrevet 26. november 2005 Del Skrevet 26. november 2005 Flott bilde med varme og god farge. Som de andre påpeker - ikke den ramma der. OG! Prøv å klone bort den krana nederst til venstre i bildet - hvis du får bort den er jeg sikker på at bildet blir litt bedre .rolf. Lenke til kommentar
Blodpudding Skrevet 26. november 2005 Forfatter Del Skrevet 26. november 2005 Takk for kommentarer. Jeg ser at noen ikke liker rammen min. Jeg lurer litt på hva folket synes om rammer. Burde man ha en ramme, isåfall hva slags ramme er penest? Eller burde man ikke ha ramme i det hele tatt (det enkleste er ofte det beste)? Lo0ser: Takk for gode tips, angående krana så liker jeg den, det blir gjentakelse i bildet med "tårn" innover i bildet. Lenke til kommentar
JourNey Skrevet 26. november 2005 Del Skrevet 26. november 2005 , det blir gjentakelse i bildet med "tårn" innover i bildet. 5211846[/snapback] Enig Lenke til kommentar
joker324 Skrevet 27. november 2005 Del Skrevet 27. november 2005 Jeg likte rammen jeg. Hvordan lagde du den? Lenke til kommentar
Blodpudding Skrevet 27. november 2005 Forfatter Del Skrevet 27. november 2005 Jeg brukte Rectangular Marquee Tool->Select->Inverse->Levels(for å gjøre det innenfor rammen mørkere)->edit->stroke. Lenke til kommentar
TBPhoto Skrevet 28. november 2005 Del Skrevet 28. november 2005 (endret) Bildet er veldig... gult? Neida, det er flotte farger i dette bildet! Ett meget bra solnedgangsbilde! Det eneste som trekker litt ned med selve bildet, er som allerede nevnt, gjenskinnet i det skuret nede på kaia der. Enkel sak og klone vekk. Jeg må vel føye meg inn i rekken av de som ikke liker rammen din. Problemet er at bildet går inn i rammen, så rammen blir forskjellig fra hvordan bildet er på forskjellige steder (veldig krøkkete forklart, men du skjønner forhåpentligvis hva jeg mener...). Jeg kan anbefale ett lite, gratis og veldig kjekt program for å lage rammer; FrameFun! Hmm glemte en liten ting; Min versjon av ordtaket 'morgenstund har gull i munn' er;Morgenstund er tull i grunn. For å fullføre denne etter mitt eget livsmotto; "Morgenstund er tull i grunn, mens kveldsstund har gull i munn" Endret 28. november 2005 av MrMagoo Lenke til kommentar
Blodpudding Skrevet 28. november 2005 Forfatter Del Skrevet 28. november 2005 Hei Som jeg pleier å si "gult er kult". Takk for tips til rammeprogram, jeg skal sjekke det ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå