henrik_s Skrevet 26. november 2005 Del Skrevet 26. november 2005 Bare et lite spørsmål, hvem er det som har "rett" til å rolle på Finkle's Skinner? Jeg er selv 300/300 skinner men er det vanlig at folk uten skinning roller på denne? Lenke til kommentar
Sigga Skrevet 26. november 2005 Del Skrevet 26. november 2005 Siden den er BoP er det vel rett og rimelig at skinners roller på den? Lenke til kommentar
Abe_ Skrevet 26. november 2005 Del Skrevet 26. november 2005 var i gruppe med en warrior som brukte den som tankevåpen sammen med skjold... Lo litt da. >_< Lenke til kommentar
dor123 Skrevet 26. november 2005 Del Skrevet 26. november 2005 hva faen ska folk uten skinning med den?nei bare de med skinning sier jeg Lenke til kommentar
nd4spd Skrevet 26. november 2005 Del Skrevet 26. november 2005 Bare de som har skinning, og kan bruke daggers skal ha den Lenke til kommentar
Canute Skrevet 26. november 2005 Del Skrevet 26. november 2005 Kun skinnere sier nå jeg, det finnes uendelig mange bedre mainhand daggers. Lenke til kommentar
FOOrK Skrevet 26. november 2005 Del Skrevet 26. november 2005 det er jo kun skinner som "need" så ja, det er bare skinners som skal rolle Lenke til kommentar
henrik_s Skrevet 26. november 2005 Forfatter Del Skrevet 26. november 2005 (endret) Fint da! Til et annet spørsmål, hva om skinneren skinner Pristine Hide, skal alle få rolle eller er det skinnern som kan skal få den? edit: typo Endret 26. november 2005 av h3nrik Lenke til kommentar
Radhoo Skrevet 26. november 2005 Del Skrevet 26. november 2005 Alle roller. Det er en gruppe som tar beast, ikke skinneren. Den dagen en skinner klarer å soloe den, så er det kun skinneren som får den. Blir det samme som med core leather i MC. Lenke til kommentar
Blib Skrevet 26. november 2005 Del Skrevet 26. november 2005 ALLE kan rulle på Finkle's, så lenge de akter å ta Skinning eller har det. Skinning til 300 tar under 2 dager (Kan sikkert fikses på en dag) så hvis folk har ventet med å ta Skinning til daggeren dropper bør de også rulle. Og Hide er selvsagt FFA. Lenke til kommentar
likferd Skrevet 27. november 2005 Del Skrevet 27. november 2005 var i gruppe med en warrior som brukte den som tankevåpen sammen med skjold... Lo litt da. >_< 5210843[/snapback] problemet med det er? Lenke til kommentar
Superslask Skrevet 27. november 2005 Del Skrevet 27. november 2005 Ikke paladiner siden de ikke kan bruke daggers menmen, zulian slicer (?) er 1h sverd med +10 skinning fra ZG så nå kan pallies også skinne beast. Pristine Hide FFA ja, dummeste jeg har hørt. Skjer nesten at noe slikt går til en random som tjener fett på det. Gjør det BoP før jeg sier FFA. Og nei, jeg har ingen planer om å tjene meg rik på Hide heller. Lenke til kommentar
Rata101 Skrevet 27. november 2005 Del Skrevet 27. november 2005 De som kan bruke den burde få rolle på den, men skinners burde prioriteres. Akkurat som en hunter ikke burde neede på et melee item som en melee char trenger mer. Lenke til kommentar
henrik_s Skrevet 11. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2005 Idag droppa Finkle's, jeg får den og skinner. Pristine dropper, en priest roller 100! Men, det var de som kunne bruke det som fikk rolle, så ikke noe FFA her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå