Lurifaksen Skrevet 30. november 2005 Del Skrevet 30. november 2005 (endret) Saken er at vi er tilfredse med dagens løsning, og ser ikke behov for å "fikse" noe. Så hvorvidt brukerne er tilfredse, spiller ikke så mye rolle? Jeg synes HW-skinnet håpløst upraktisk, og ønsker å bruke et skin som utnytter skjermen bedre. 5233472[/snapback] Som f.eks HW.no - Dynamisk? 5233741[/snapback] HW-dynamisk har også en irriterende og unødvendig meny til venstre, som fortsetter (uten innhold) nedover hele veien hele siden. Er mye mer plassbesparende med de linkene horisontalt slik som i default skinnet. mange mener at det skal det være slik, mange mener at det heller skal være slik, mens andre igjen ønsker at det skal være slikt. 5233787[/snapback] Jeg tviler på at mange mener bestemt at linker og underline tekst skal se like ut Og at linker skal ha lik farge som vanlig tekst. Det er allerede 4 stk som har kommentert at de ønsker å skifte dette. De andre som har kommentert bruker et annet skin. Endret 30. november 2005 av Lurifaksen Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 30. november 2005 Del Skrevet 30. november 2005 (endret) Lurifaksen: vi kan ikke gjøre alle fornøyde uansett hvor mye vi herjer og står i. Vi hører på brukerene, men å lure på om vi ikke gjør det fordi 3-4 brukere ikke er helt enig i alt blir litt for tidlig I IPB Default skinnet vises linkene som med understreking, og skiller seg dermed ut fra teksten, noe som vi ser på som bra nok. Hvis brukeren går inn for de kan de gjøre det vanskelig å identifisere en link, men da får dere nesten heller be den brukeren om å ikke gjøre det på den måten. For såvidt jeg kan se har ikke det vært et problem heller enda. Eller har det det? Endret 30. november 2005 av Ueland Lenke til kommentar
Pingla Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 Kan ikke bare "link"-delen i stylesheet'n fjernes da? Da er det opp til hver enkelt bruker og dennes innstilling i nettleseren som bestemmer farge på linkene. Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 For såvidt jeg kan se har ikke det vært et problem heller enda. Eller har det det? 5234310[/snapback] Nei, er ikke et direkte problem - men det var jo et tips til forbedring. Og det "paradoksale" er jo at dere har brukt mer tid på å svare i denne tråden, enn det hadde tatt å utføre forbedringen. vi kan ikke gjøre alle fornøyde uansett hvor mye vi herjer og står i. Vi hører på brukerene, men å lure på om vi ikke gjør det fordi 3-4 brukere ikke er helt enig i alt blir litt for tidlig 5234310[/snapback] Jada, synes bare det var litt småfrekt å skrive "vi er tilfreds, derfor trengs det ikke noen endring". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg