Krezzo Skrevet 26. november 2005 Del Skrevet 26. november 2005 hei dere. jeg har en kompis som har greid og glemme passorde til modeme sitt. noen som vet hvordan han kan få passorde tilbake?? eller eventuelt resette modeme til default?? det er et TOPCOM 871 =) håper på mange GODE svar Lenke til kommentar
pine Skrevet 26. november 2005 Del Skrevet 26. november 2005 Hvis han har forandret passordet til noe eget så bør han prøve 1234 eller admin, hvis ikke, resette det og bruke standard passordet. Lenke til kommentar
Krezzo Skrevet 26. november 2005 Forfatter Del Skrevet 26. november 2005 ja, han har laget et eget passord som han ikke husker. hvordan resetter man det modeme? Lenke til kommentar
bokhylle Skrevet 26. november 2005 Del Skrevet 26. november 2005 Jeg sliter med AKKURATT det samme problemer for tiden. Skal få en ny maskin på det trådløse nettet med har glemt koden. Lenke til kommentar
mysteq Skrevet 26. november 2005 Del Skrevet 26. november 2005 Topcom 871 B(T) kan resettes ved hjelp av et hull på baksiden som det står reset på. Holde inne nål e.l. i 6-7 sekund, så burde den ble resatt. admin/password er vel default på den boksen. Lenke til kommentar
bokhylle Skrevet 27. november 2005 Del Skrevet 27. november 2005 Kan jeg spørre om: Hvis man restarter routeren, hva blir nettverksnøkkelen da? Lenke til kommentar
ranvik Skrevet 27. november 2005 Del Skrevet 27. november 2005 eller bare gå på http://10.0.0.254/config.reg og save den og åpne den i notepad så skal password stå der i klar text. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå