flodhest Skrevet 26. november 2005 Del Skrevet 26. november 2005 (endret) JEEEEEEEZ. Jeg lagde dette innlegget for å få de siste 10% advarslene jeg trenger for å bli bannet. Er det så vanskelig å gi meg de siste ti? JEG VIL HA FERIE! Hva må jeg gjøre? 5211030[/snapback] Ta'n helt ut, og skjell ut samtlige personer her inne du hater. Ah, det hadde vært digg. Endret 26. november 2005 av flodhest Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 26. november 2005 Del Skrevet 26. november 2005 Hvis du hadde levert dette inn som en norsk stil, på en eller annen skole, hadde du kanskje skåret høyt på innhold. Syns kanskje du hadde litt mye Jeg i det første du skrev: Jeg har en nyhet til dere CS-fans: Jeg er rimelig lei av dere. Jeg har aldri lest noe av dere før disse leserinnleggene, jeg har faktisk aldri hørt om dere før, og allikevel kjenner jeg at jeg er så inderlig lei av dere at jeg har mest lyst til å knuse møblene på rommet og banke opp mannen bak kjøttdisken på Rimi. 5210589[/snapback] Anyway, jeg er generelt ganske uenig i det du sa. Og for meg var det veldig unyttig. Jeg er ikke en av de typiske CS-fjortiss-gamere. By the way, du suger også. Ja og ta deg en ferie, en livtids-ferie Lenke til kommentar
Flexo Skrevet 26. november 2005 Del Skrevet 26. november 2005 OMG n00b5! CS 1.6 ftw 13375!! :!: 5211105[/snapback] LOL! Hehe... Daniel 5211110[/snapback] Bare tulla da! Spiller kanskje 1 time med CS i måneden og har plukka opp di utrykka i denne tråden. Har igrunn venta på denne tråden, men antar at alle CS nerdene sitter godt planta framfor CRT skjermen med den svette RaZor musa i hånda å skriker mens de klakker på Z Board tastaturet sitt, istedenfor å være her. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 26. november 2005 Del Skrevet 26. november 2005 Ahh, søppelbrukere. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-df17e Skrevet 26. november 2005 Del Skrevet 26. november 2005 Ja, Amen! Men er også teit og henge seg opp i disse idiotiske tullingene da. Er jo igjen altid deilig og få ut litt frustrasjon da Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 26. november 2005 Del Skrevet 26. november 2005 Ahh, søppelbrukere. 5211153[/snapback] Duja. Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 26. november 2005 Del Skrevet 26. november 2005 Problemet kommer naar majoriteten er drittungen 5211115[/snapback] Sånn som her på forumet? Daniel Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 26. november 2005 Del Skrevet 26. november 2005 Problemet kommer naar majoriteten er drittungen 5211115[/snapback] Sånn som her på forumet? Daniel 5211198[/snapback] Faen er vits med å skrive navne ditt nederst hele tia da? Unødvendig deelux 1337 haxx0r. Stian Lenke til kommentar
Share the pain Skrevet 26. november 2005 Del Skrevet 26. november 2005 Haha. Morsom lesning. Men, seriøst. Jeg er lei av at folk flest skryter Counter Strike opp i skyene, og maser om at det er bedre enn alle andre spill, kun fordi halvparten av verdens ''gamere'' holder på med det. Bli med på en Battlefield 1942-server(collectiveconspiracy.com), der vil du finne veldig mange hyggelige personer, som gir deg en helvetes utfordring. Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 26. november 2005 Del Skrevet 26. november 2005 Haha. Morsom lesning. Men, seriøst. Jeg er lei av at folk flest skryter Counter Strike opp i skyene, og maser om at det er bedre enn alle andre spill, kun fordi halvparten av verdens ''gamere'' holder på med det. Bli med på en Battlefield 1942-server(collectiveconspiracy.com), der vil du finne veldig mange hyggelige personer, som gir deg en helvetes utfordring. 5211270[/snapback] Blime på 1on1 med meg skal jeg gi deg en helvetes utfordring. *lol'e* Uansett... Hva er vitsen med å være hyggelig emd folk du prøver å drepe? Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 26. november 2005 Del Skrevet 26. november 2005 Jeg tror like greit denne posten stenges først som sist... Begynner å bli veldig usaklig mye av dette... Og endel personer som tydeligvis mener at de har rett til å si alt de vil om alt og alle... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg