Fredrik Skrevet 26. november 2005 Del Skrevet 26. november 2005 CS sucks! Samme med de som spiller det aktivt! Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 26. november 2005 Del Skrevet 26. november 2005 Så denne "legenden" om "CS-fjortiss-stereotypen" finnes altså ennå. Daniel Lenke til kommentar
ASDASDKL2131 Skrevet 26. november 2005 Del Skrevet 26. november 2005 Pft. Tjene penger på CS ftw. )) Lenke til kommentar
Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 26. november 2005 Del Skrevet 26. november 2005 (endret) CS sucks! Samme med de som spiller det aktivt! 5210871[/snapback] Enig der. Finnes ikke noe kjipere enn å høre fra en i klassen min "Byttet klan da. Den nye klanen betalte 100k for å overføre meg. Får også månedslønn og skal snart til Dallas" Endret 26. november 2005 av Det Dvergiske Kaffebord Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 26. november 2005 Del Skrevet 26. november 2005 Okey, da mener du det, så har andre sine meninger igjen. Fram og tilbake, opp og ned, ut og inn. Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 2 Skrevet 26. november 2005 Del Skrevet 26. november 2005 Rimelig lei alle CS folk som tror de er noe jeg og ja. 5210749[/snapback] Enig. 23:35 <pa`improvize>: sorry må ignore deg snakker ikke med random cs fjortisser, skaff deg litt skills og grow up Sier ikke at du er CS-spiller, men de som spiller Sof2 og tror at de er noe, de er vel ikke så veldig mye bedre. :----D 5210817[/snapback] Jeg er faktisk noe, kom #team-nor hvis du lurer. Hadde i alle fall ikke kjøpt noen server av inkompetente cs folk. Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 26. november 2005 Del Skrevet 26. november 2005 CS er stort sett for fjortisser som ikke klarer å få øynene opp for andre spill Takler ikke slike svette "n00bs" som sitter og spiller CS i et strekk og skriker, knuser mus og tastatur, slår i skjermen, kaster flasker, skylder på lagg, har en pc full av skateklistermerker, tror de eier alle, skriker n00bs fordi du blir drept en gang, sier at smoke ikke er lov, alltid skal være CT, mener at CRT-skjerm er det eneste som duger (sannsyneligvis fordi de ikke har råd til andre), Mener at musa betyr alt, osv.... Lenke til kommentar
Juke Skrevet 26. november 2005 Del Skrevet 26. november 2005 CS sucks! Samme med de som spiller det aktivt! 5210871[/snapback] Puh, der slapp jeg forhåpentligvis unna, siden jeg bare spiller det en gang iblant. Det tar gjerne flere måneder mellom hver gang for å si det sånn. Lenke til kommentar
kdog Skrevet 26. november 2005 Del Skrevet 26. november 2005 For ikke å snakke om de som påstår "eierskap" over andre spillere. Lånekassa eller foreldrene mine er det nermeste jeg kan komme på noen som kan "eie" meg. Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 26. november 2005 Del Skrevet 26. november 2005 CS sucks! Samme med de som spiller det aktivt! 5210871[/snapback] Enig der. Finnes ikke noe kjipere enn å høre fra en i klassen min "Byttet klan da. Den nye klanen betalte 100k for å overføre meg. Får også månedslønn og skal snart til Dallas" 5210883[/snapback] WTF? Finnes det en god HOWTO for CS? Jeg har store planer om å slutte på skolen og bli CS-gamer på heil tid. Har skjønnt at det er viktig med Raz0r-mus og fem centimeter tjukke musmatter, i følge enkelte er det også viktig med et bra tastatur. En CRT-skjerm er også å foretrekke, da denne gir høyere FPS enn en LCD-skjerm. Også må jeg helst ha den heftigste prosessoren på markedet, den raskeste disken og den mest robuste RAM-brikken. Da får jeg en FPS i CS 1.5 (Som vistnok er det som spilles i konkuranser) på over 200. Jeg har planene klare Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 2 Skrevet 26. november 2005 Del Skrevet 26. november 2005 CS er stort sett for fjortisser som ikke klarer å få øynene opp for andre spill Takler ikke slike svette "n00bs" som sitter og spiller CS i et strekk og skriker, knuser mus og tastatur, slår i skjermen, kaster flasker, skylder på lagg, har en pc full av skateklistermerker, tror de eier alle, skriker n00bs fordi du blir drept en gang, sier at smoke ikke er lov, alltid skal være CT, mener at CRT-skjerm er det eneste som duger (sannsyneligvis fordi de ikke har råd til andre), Mener at musa betyr alt, osv.... 5210920[/snapback] Der sa du det Irriterer meg enda mer over de som også er så arrogante. I stad spilte jeg en 4v4 pcw på egen server, første motstanderene gjør når de kommer inn er OMGROFL LAGG!11!"!1!1111 MR15 VI CT KOM DEG OVER NABBB! 3 RS GO GIDD LAME Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 26. november 2005 Del Skrevet 26. november 2005 OMGROFL LAGG!11!"!1!1111MR15 VI CT KOM DEG OVER NABBB! 3 RS GO GIDD LAME 5210938[/snapback] Kan noen oversette? Lenke til kommentar
ASDASDKL2131 Skrevet 26. november 2005 Del Skrevet 26. november 2005 Jeg er faktisk noe, kom #team-nor hvis du lurer. Hadde i alle fall ikke kjøpt noen server av inkompetente cs folk. 5210919[/snapback] Nååh, how cute. Du er noe innenfor e-sport. Gratulerer med et vellykket liv! Hvordan føles det? Og om jeg er inkompetent når det gjelder CS, har vel i grunn meget lite med HLDS å gjøre? Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 26. november 2005 Del Skrevet 26. november 2005 Der sa du det Irriterer meg enda mer over de som også er så arrogante. I stad spilte jeg en 4v4 pcw på egen server, første motstanderene gjør når de kommer inn er OMGROFL LAGG!11!"!1!1111 MR15 VI CT KOM DEG OVER NABBB! 3 RS GO GIDD LAME 5210938[/snapback] Tenk deg dette: Du skal spille foppalkamp, og følgende skjer: Dere har hjemmebane, og banen ser ut som en trippel potetåker med bæsj i. Dere er dumme, og tror at kampen skal spilles i 2x20 minutter, men det vanlige er 2x45, i tillegg til at keeperen deres har stelt seg i feil mål når kampen skal til å starte. Du skjønner at det er jævlig irriterende å ha med tomsinger å gjøre, ikke sant? Daniel Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 26. november 2005 Del Skrevet 26. november 2005 (jeg er 14 år selv, men det betyr ikke at jeg oppfører meg som en!) 5210797[/snapback] Selvom du ikke synes at du oppfører deg som en fjortis, betyr ikke det at andre ikke synes det samme. 5210814[/snapback] har ikke opplevd at noen syns at jeg er en fjortizz ivertfall 5210824[/snapback] Når du skriver med Z og forkorter men til mn, så var det nesten så du motsa deg selv Lenke til kommentar
Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 26. november 2005 Del Skrevet 26. november 2005 CS sucks! Samme med de som spiller det aktivt! 5210871[/snapback] Enig der. Finnes ikke noe kjipere enn å høre fra en i klassen min "Byttet klan da. Den nye klanen betalte 100k for å overføre meg. Får også månedslønn og skal snart til Dallas" 5210883[/snapback] WTF? Finnes det en god HOWTO for CS? Jeg har store planer om å slutte på skolen og bli CS-gamer på heil tid. Har skjønnt at det er viktig med Raz0r-mus og fem centimeter tjukke musmatter, i følge enkelte er det også viktig med et bra tastatur. En CRT-skjerm er også å foretrekke, da denne gir høyere FPS enn en LCD-skjerm. Også må jeg helst ha den heftigste prosessoren på markedet, den raskeste disken og den mest robuste RAM-brikken. Da får jeg en FPS i CS 1.5 (Som vistnok er det som spilles i konkuranser) på over 200. Jeg har planene klare 5210936[/snapback] Omgz0r Olsen is zE neXt 1337 pro player Fra spøk til revolver. Det krever faktisk ganske mye for å bli god i cs eller andre dataspill som spilles på høyt nivå i konkuranser osv. Selvom mange hater det så kan man faktisk på mange måter sammenligne det med sport, og jeg tror e-sport kommer til å bli mye mer respektert i fremtiden. Men ja som tråstarter hinter så sterkt til så finnes det som i alle andre miljøer personer som må ødelegge. Og i cs-miljøet (om man kan kalle det ett miljø) så har det ofte vært en utpreget fjortissfaktor. Denne faktoren har nok dominert mest dårlige public servere og tviler på at den finnes på proff nivå. Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 26. november 2005 Del Skrevet 26. november 2005 (endret) Tenk deg dette:Du skal spille foppalkamp, og følgende skjer: Dere har hjemmebane, og banen ser ut som en trippel potetåker med bæsj i. Dere er dumme, og tror at kampen skal spilles i 2x20 minutter, men det vanlige er 2x45, i tillegg til at keeperen deres har stelt seg i feil mål når kampen skal til å starte. Du skjønner at det er jævlig irriterende å ha med tomsinger å gjøre, ikke sant? Daniel 5210957[/snapback] Og derfor er du en "nabbbb"? Hva med å bare si som vi gjør i BF-miljøet: <nick> Kan du bytte lag? Angående lagg skyldes dette hos mange CS-spiller at de har for dårlig pc. Dette gjelder ikke alle, men mange. Endret 26. november 2005 av Zevs_ Lenke til kommentar
V-by Skrevet 26. november 2005 Del Skrevet 26. november 2005 Enig der, kjenner for mange cs geeks. Syntes denne talen ligner en som Otto Jespersen har holdt om ett eller annet før, ligner mye Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 26. november 2005 Del Skrevet 26. november 2005 (endret) Nei nei. kan ikke bare si " <nick> kan du bytte lag? Her må man skrike, banne, ødelegge osv helt til personen har bytta over :!: Jeg har bf1942. Ikke kom her og si at folk der ikke er like ille som de som spiller cs www.purepwnage.com se på episoden med fps doug :!: Edit: Lagg kommer også av høy ping/latency Endret 26. november 2005 av Shikaru Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 26. november 2005 Del Skrevet 26. november 2005 Og derfor er du en "nabbbb"? Hva med å bare si som vi gjør i BF-miljøet: <nick> Kan du bytte lag? 5210973[/snapback] Du tror at siatet jeg siterte virkelig var ordrett? En gang spilte jeg BF2, og da var det masse fjortisser der. Alle hylte "LOL ROFL HAhaEAheah CS Sugger HEhrehE dt e dritt asso lol da dorldoedroldro". Du skjønner at du skal ta sånt med en klype salt, ikke sant? Eller? Daniel Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg