Gå til innhold

Kjære CS-spillere - noen ord.

Bandidos-Pelle

Anbefalte innlegg

Jeg har en nyhet til dere CS-fans: Jeg er rimelig lei av dere. Jeg har aldri lest noe av dere før disse leserinnleggene, jeg har faktisk aldri hørt om dere før, og allikevel kjenner jeg at jeg er så inderlig lei av dere at jeg har mest lyst til å knuse møblene på rommet og banke opp mannen bak kjøttdisken på Rimi.

Og det er ikke bare dere jeg er lei av, jeg er lei av alle som tilhører den stadig voksende gruppen av tiltaksløse og selvopptatte mennesker som sier: "CS r bst alt annet zugr heheh kekeke lolol". Nå er det dessverre like før julesalget igjen, og da kommer disse CS-spillerne stolt trekkende med demoer de har greid å knote sammen i løpet av fellesferien: En salig saus av punk-rock-bakgrunnsmusikk (selv om hele platesamlingen egentlig består av Absolutt Music 12-42), uregistrerte Fraps-versjoner, for å ikke nevne herlige filmtitler med de deiligste orddelinger. Mens vi andre har for vane å trekke ned etter oss når vi har vært på ramma, så har de såkalte CS-gamerne en morbid trang til å vise verden hva de har prestert å trøkke ut av seg.

Mens andre utviklere sitter og sprengjobber og skaper verdier, så løper dere rundt på tunet med kniven i hånden og roper: "n00bs tar dere nor såm helst hehe", bare avbrutt av en og annen tur ned til postkassa for å sjekke om det nye støtssikre tastaturet har kommet fra Geekstuff.

For å være ærlig har jeg ikke helt oversikt over hva dere driver med, bortsett fra det lille jeg har hørt: At dere spiller døgnet rundt, dere tømmer diesel i elva, og så tar dere en liten pause og kjøper sprit-essenser for å piffe opp metanolen hvis det er konfirmasjon til helga.

Men kjære CS-gamere, dette er deres spill. Nå begynner det kjedelig livet inn i fremtiden for dere, tett omslynget av tanken på at dere kjøpte feil spill. For øvrig håper jeg du skifter mening og at du kjøper deg BF.

Takk for meg! Dere suger. Jeg tar ferie.

Endret av Bandidos-Pelle
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis definisjonen på en CS-gamer er en som spiller CS, synes jeg du slår alle over en kam.

For det første finnes mange som spiller CS som oppfører seg pent og skriver god norsk.

For det andre finnes det utallige idioter slik du beskriver som forpester helt andre spill enn CS.

Men jeg må desverre si meg enig i at majoriteten av disse "pr0 1337-gamers ftw ffs lol!!11"-barna spiller CS.

Selv spiller jeg CS:S i en klan der alle er over 18. Det hjelper veldig på stemningen.

Lenke til kommentar

dette her gjorde dagen noe mere humoristisk ja......

er nok rett deler av hva du sier, men cs er ikke et kjedlig og sugent spill!

helt genialt lagd faktisk, noe så enkelt kan bli så morsomt....

mn er ganske lei av sånne cs fjortizzer jeg også

(jeg er 14 år selv, men det betyr ikke at jeg oppfører meg som en!)

Lenke til kommentar
Rimelig lei alle CS folk som tror de er noe jeg og ja.

5210749[/snapback]

Enig.

23:35 <pa`improvize>: sorry må ignore deg snakker ikke med random cs fjortisser, skaff deg litt skills og grow up

Sier ikke at du er CS-spiller, men de som spiller Sof2 og tror at de er noe, de er vel ikke så veldig mye bedre.

:----D

Endret av XoRc
Lenke til kommentar
23:35 <pa`improvize>: sorry må ignore deg snakker ikke med random cs fjortisser' date=' skaff deg litt skills og grow up[/quote']

5210817[/snapback]

:!:

Btw, du som sa nicket mitt var teit... Fant det på da jeg var 11 år, så thats mye excuse.. Og har faktisk halvveis byttet det ut med det phete, og mye naisere nicket; m4gnuz.. Ka du trur?

Lenke til kommentar

Deilig å lese, det må jeg si ... men for all del, det finnes noen greie folk som spiller CS, men de er i mindretall..

Forresten, dere som tenker på alder og fjortisser kan få med dere dette:

• Fjortisser er ikke nødvendigvis 14 år, det er vel en slags betegnelse på hvor voksen man er i hodet.
  • Alder har ofte fint lite å si. Finnes mange 18-åringer som er mye frekkere og dummere enn for eksempel en på 15 år. Tro meg.

Det dummeste med dette er at at drittungene går over fra CS til kjære WoW og elskede Warcraft III.

Endret av Zythius
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...