Pjakk Skrevet 27. november 2005 Del Skrevet 27. november 2005 "Diamonds are a girl's best friend" Lenke til kommentar
Lapette Skrevet 9. desember 2005 Del Skrevet 9. desember 2005 Det mest geniale er å lage noe selv. Har akkurat samme problemstilling som deg, men skal lage en slags utklippsbok med bilder av oss, noen morsome sitater - dikt, og lignende. Det hadde jeg i alle fall blitt utrolig glad for å få, så hvorfor ikke gi det? kjøp med en massasjeolje og skriv ved en lapp, "verdikupong på èn stk - sensuell massasje" Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 10. desember 2005 Del Skrevet 10. desember 2005 Det mest geniale er å lage noe selv.Har akkurat samme problemstilling som deg, men skal lage en slags utklippsbok med bilder av oss, noen morsome sitater - dikt, og lignende. Det hadde jeg i alle fall blitt utrolig glad for å få, så hvorfor ikke gi det? kjøp med en massasjeolje og skriv ved en lapp, "verdikupong på èn stk - sensuell massasje" 5275340[/snapback] Damn... eg likte den ideen... Ikke dumt...steike svidde banan et hva faen isje noe dum ide... Lage noe selv... tenkte på det selv. Men den kreative siden av hjernen min e litt ned støva... hmmm.. noe søtt.. noe som ikke kan kjøpes sånn direkte for peng av andre... I freekin i like this ide. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 10. desember 2005 Del Skrevet 10. desember 2005 Kjøp en bra cd, tegn ei tegning og skriv et langt, søtt kort. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå