andeik Skrevet 26. november 2005 Del Skrevet 26. november 2005 Jeg har litt problemer med PHPMyAdmin. I går ble jeg stengt ut av mitt eget PHPBB2-forum, slettet som administrator osv. men jeg har tilgang til selve PHPMyAdmin, FTP osv. Når jeg går inn og endrer noe i PHPMyAdmin (Passord, Users-level, profilinformasjon slik som vanlig tekst) skjer ingenting inne på PHPBB2-forumet. Hva er grunnen til det? Trenger den tid på å "oppdatere" seg? I PHPMyAdmin har jeg valget med "Users_level" som er en grad fra 1 til 4. Hva er administrator? Lenke til kommentar
henningml Skrevet 27. november 2005 Del Skrevet 27. november 2005 Endringer gjort i databasen blir effektive med en gang. Angående privilegier er det mulig du må logge ut og inn igjen for at det skal bli gjeldende. Såvidt jeg husker er "1" admin userlevel, men det finner du sikkert ut av. Du bør vel også finne ut av hvordan du ble utestengt i utgangspunktet om du ikke allerede vet det. Lenke til kommentar
gather Skrevet 29. november 2005 Del Skrevet 29. november 2005 noe av det skal vel kanskje være kryptert også?! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå