no___________ Skrevet 26. november 2005 Del Skrevet 26. november 2005 Hei jeg lurer på om det er muligt å kjøre x1 pci express skjermkort på et nForce4 SLI hovedkort? Og så eventuelt kjøpe et skjermkort til av samme merke/type og sette det i sammen for å få SLI løsning. (Eller trenger jeg noen spesielle kort så er labeled SLI?). Hovedkortet det er snakk om er: EPoX EP-8NPA-SLI - nForce4 SLI,Socket-754 Skjermkortet det er snakk om er: XFX GeForce 6600GT - 128MB GDDR3, PCI-Express Takk for svar på forhånd Lenke til kommentar
stinger82 Skrevet 26. november 2005 Del Skrevet 26. november 2005 Nei, det trenger ikke være merket noe spesielt. Delene du har valgt paser fint sammen Lenke til kommentar
no___________ Skrevet 26. november 2005 Forfatter Del Skrevet 26. november 2005 Nei, det trenger ikke være merket noe spesielt. Delene du har valgt paser fint sammen 5210405[/snapback] Takker for raskt svar, kan jeg bestille uten å vere redd for at det ikke fungere. Lenke til kommentar
jacoweb Skrevet 26. november 2005 Del Skrevet 26. november 2005 Trudde ikke det var laget SLI for socket 754 men men, bra for de som fortsatt har gamle deler det. Lenke til kommentar
Sweet Skrevet 26. november 2005 Del Skrevet 26. november 2005 det skjermkortet der var jo PCI-E 16x da?? jaja probably my mistake anyway Sweet™ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå