Dorian Gray Skrevet 29. november 2005 Del Skrevet 29. november 2005 AnAnAs = bruker på dette forumet. ________________________________ Det var en strek for OT. Vanilla Coke er drit godt! 5227726[/snapback] Han skrev ananas, ikke AnAnAs. og det er åsså en brus som heter ananas-brus ellerno så jeg tror ikke han var ute etter en forumbruker her nei 5227860[/snapback] Du kommer her og antar at du kan snakke for meg? Makan til frekkhet, rapportert. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 29. november 2005 Del Skrevet 29. november 2005 (endret) Den var drit god synes jeg, men den er ikke å få i butikkene lengre.Men så bor jeg her nede på sørlandet mellom kirker, bede hus, og fremmedfrykt. 5210159[/snapback] mener å huske at de sluttet å lage den i Norge... edit: endret litt på teksten. Endret 29. november 2005 av ilpostino Lenke til kommentar
Den Røde Tsar Skrevet 29. november 2005 Del Skrevet 29. november 2005 De har den i Russland^^ Sikkert mange andre land og. Lenke til kommentar
Jon@s Skrevet 29. november 2005 Del Skrevet 29. november 2005 Jada, Vanillacoke lever i beste velgående i USA. Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 29. november 2005 Del Skrevet 29. november 2005 Likte vanilla coke jeg også.. Er nok fordi jeg var en av de som ikke fikk penselin (?) flashbacks av smaken.. Skulle gjerne smakt den igjen.. Lenke til kommentar
alvejenta Skrevet 29. november 2005 Del Skrevet 29. november 2005 Siden dere snakker om brus her. Hva heter SOLO i Sverige? heter den ZINGO eller noe sånt Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 29. november 2005 Del Skrevet 29. november 2005 Likte vanilla coke jeg også.. Er nok fordi jeg var en av de som ikke fikk penselin (?) flashbacks av smaken.. Skulle gjerne smakt den igjen.. 5229083[/snapback] En kompis spiste pencellin med bringebør fra 4 år til 7 år elns, var skikkelig lang-tids greie, nå blir han kvalm og gulper/spyr hvis han smaker det, og/eller noen spiser det. Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 30. november 2005 Del Skrevet 30. november 2005 Nei syns den brusen smakte gjødsel jeg også gitt. Men Crystal Pepsi, selvom det begynner å bli en god del år siden den var å få kjøpt, den tylla jeg i meg en del liter av. Syns ikke den var ille i det hele tatt. Lenke til kommentar
Cerb89 Skrevet 30. november 2005 Del Skrevet 30. november 2005 Glad den er borte den sakte fy.. kjøpte den en gan for å smake, men de skulle jeg aldri gjort Lenke til kommentar
nree Skrevet 30. november 2005 Del Skrevet 30. november 2005 Har lyst til og smake Pepsi Crystal.. fikk aldrig smakt den.. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 30. november 2005 Del Skrevet 30. november 2005 Siden dere snakker om brus her. Hva heter SOLO i Sverige? heter den ZINGO eller noe sånt Lenke til kommentar
chairgame Skrevet 30. november 2005 Del Skrevet 30. november 2005 de har i Nederland også Lenke til kommentar
Cheese_king Skrevet 30. november 2005 Del Skrevet 30. november 2005 ja men er ikke mange som drikker det der heller....å det er nokk ikke alle butikkene som har heller... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 30. november 2005 Del Skrevet 30. november 2005 Har lyst til og smake Pepsi Crystal.. fikk aldrig smakt den.. 5230412[/snapback] crystal pepsi var pepsi som ikke var tilsatt fargestoff altså blankt smaker akkurat som pepsi og var det noen god ide? cola uten colafargen klart den ikke slo an Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 30. november 2005 Del Skrevet 30. november 2005 Vanilla Coke ble borte fordi det smakte så VONDT ! Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 8. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2006 Noen som har prøvd den nye Cappuccino Pepsien? Den er drit god Prøvde den nettop. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 8. februar 2006 Del Skrevet 8. februar 2006 Jeg har smakt den. Ikke alt for ille, men ikke noe jeg kommer til å kjøpe daglig akkurat. Positivt at den bare er lansert som sukkerfri. Ligner litt på Vanilla Coke i smaken. Ettersmaken bærer litt preg av kaffe - men det er også eneste forbindelse til cappucini. Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 8. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2006 Jeg har smakt den. Ikke alt for ille, men ikke noe jeg kommer til å kjøpe daglig akkurat. Positivt at den bare er lansert som sukkerfri. Ligner litt på Vanilla Coke i smaken. Ettersmaken bærer litt preg av kaffe - men det er også eneste forbindelse til cappucini. 5571564[/snapback] Akkurat det at den likner på Vanilla Coce som gjør at jeg digger den, skal kjøpe den hver gang jeg kjøper brus. Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 8. februar 2006 Del Skrevet 8. februar 2006 Noen som har prøvd den nye Cappuccino Pepsien?Den er drit god Prøvde den nettop. 5571546[/snapback] Chaize! Den smakte horribelt. Han bak kassa prøvde å advare meg også, men jeg må da smake på alle nye ting på esso. Drikker heller utblanda saft fra ifjor. Ettersmaken var der i flere dager nesten da Lenke til kommentar
Solid Skrevet 8. februar 2006 Del Skrevet 8. februar 2006 (endret) Det var ettersmaken som smakte røykt bøffel Endret 8. februar 2006 av Solid Knight Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå