Innos Skrevet 27. november 2005 Del Skrevet 27. november 2005 Vanilla Coke er digg, eneste produktet coca cola company har gjort som er bra. Pepsi > Cola, eller enda bedre. Boga > Alt! Cola de har i Tunisia, smaker himmelsk! Er ikke noe å drikke nåpr man er veldig tørst, da det smaker litt spesielt. Sinnsykt mye sukker, men vet ikke om det er kofein i. Lenke til kommentar
anono1123 Skrevet 27. november 2005 Del Skrevet 27. november 2005 (endret) For og ikke snakke om Coca Cola Light, uten kofein! Endret 27. november 2005 av -Martin- Lenke til kommentar
Mr.Locke Skrevet 27. november 2005 Del Skrevet 27. november 2005 Jeg har ikke hetset noen.Vist det er SupremeX du sikter til er skjønner jeg poenet ditt. Det var ikke noe poeng, ser ikke noen som har hetset noen egentlig. 5215650[/snapback] Ok er ikke så god til å oppdage sarkasme i tekster. :!: 5215661[/snapback] Det går greit, det var ikke sarkasme / eller ment slik, men ironi. Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 27. november 2005 Del Skrevet 27. november 2005 Steffy <3<3 rapporterer megselv for generell åndsfraværelse Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 27. november 2005 Del Skrevet 27. november 2005 Jeg må få nevne Cherry Coke som smakte enda mere uggent enn Vanilla.. Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 27. november 2005 Del Skrevet 27. november 2005 Det selger Coke Vanilla i Fredrikstad på kinoen. De gjorde de iallefall for et par måneder siden. Lenke til kommentar
KristianF Skrevet 27. november 2005 Del Skrevet 27. november 2005 Ingenting som er bedre enn cherry coke Hver gang jeg er i utlandet og de har Cherry Coke, så må jeg kjøpe mye av det. Det som er godt med cherry coke er at den smaker helt vanlig cola, men har litt mer smak. Litt mer deilig smak Lenke til kommentar
Pasient Skrevet 27. november 2005 Del Skrevet 27. november 2005 Vanilla Coke må faen meg være noe av det jævligste jeg noensinne har smakt. Noe så kvalmende og ekkelt skal du lete lenge etter. Takk gud for at vi er kvitt faenskapet. Å aldri mer vil jeg se vanilla coke i butikkhyllene! Det må altså være det største feiltrinnet til Coka Cola, noensinne. Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 27. november 2005 Del Skrevet 27. november 2005 Noe mer kvalmenes smak enn den skal men leite lenge etter.. Kanskje like greit de kutta den ut. Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 27. november 2005 Del Skrevet 27. november 2005 Jaja... smaken er som baken! Faktumet var jo at så mangen IKKE likte den, sånn at de ikke tjente noe penger ved å selge den her.... Så enkelt. Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 27. november 2005 Del Skrevet 27. november 2005 Som allerede er presisert selvfølgelig. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 27. november 2005 Del Skrevet 27. november 2005 Please.. Den smakte jo dritt..! Var så sykt lett å ta med feil oxo, når man var på butikken.. Bittelite merke i hjørnet som stod Vanilla på. 5211754[/snapback] Hum, kan da umulig ha vært så vanskelig? http://thomas-k.net/galleri/albums/div/vanilla.sized.jpg 5211961[/snapback] Tortur! *vil ha Vanilla Coke* Lenke til kommentar
lperik Skrevet 28. november 2005 Del Skrevet 28. november 2005 Vanilla Coke og Dr Pepper Syns de burde innføre Cherry Coke i Norge, lyst å smake! Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 28. november 2005 Del Skrevet 28. november 2005 Steffy <3<3 rapporterer megselv for generell åndsfraværelse 5215778[/snapback] Selvmord er straffbart, det samme gjelder selvhets. *reported!* Jeg ser at vi endelig klarte å skrive Coke rett, tok bare 3 forsøk. YAH!. Jeg synes vi skal lansere alle produkter med Vanilla-smak. Vanilla-snickers, vanilla-ananas, vanilje-julebrus, vanilla-deoderant, det er penger å tjene på vanilje. Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 28. november 2005 Del Skrevet 28. november 2005 (endret) Tror de hadde Cherry Coke for noen år tilbake. Da skulle vanlig cola hete "Classic Coke" husker jeg, og Cherry Coke skulle ta over som numero uno, men det gikk ikke helt etter planen.. Endret 28. november 2005 av Vultur Gryphus Lenke til kommentar
zyrex Skrevet 28. november 2005 Del Skrevet 28. november 2005 Savner pepsi crystal, jeg.. det var gode saker.. og som ikke misfarga tenna.. Lenke til kommentar
FraXinuS Skrevet 28. november 2005 Del Skrevet 28. november 2005 åååå, jeg savner vanilje colaen, det er en av de beste brusene jeg har smakt. Synes de heller kunne ha sluttet med den vanlige colaen og lagd vanilje cola i stedet. Lenke til kommentar
Pasient Skrevet 28. november 2005 Del Skrevet 28. november 2005 Savner pepsi crystal, jeg.. det var gode saker.. og som ikke misfarga tenna.. 5218971[/snapback] Det overasker meg over hvor enige vi er om diverse ting. Jeg savner også Pepsi Crystal, den eide sprite. :o Lenke til kommentar
Mr.Locke Skrevet 28. november 2005 Del Skrevet 28. november 2005 Synes de heller kunne ha sluttet med den vanlige colaen og lagd vanilje cola i stedet. Det er slike uttalelser som får meg til å vurdere om dødsstraff er en god ide allikevel Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 28. november 2005 Forfatter Del Skrevet 28. november 2005 Synes de heller kunne ha sluttet med den vanlige colaen og lagd vanilje cola i stedet. Det er slike uttalelser som får meg til å vurdere om dødsstraff er en god ide allikevel 5219721[/snapback] Du kan tulle du Synes faktisk det var en god ide. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå