Gå til innhold

Hvor ble det av Vanilla Coke?


TheOats

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
cola var sikkert så smart at di dumpet lagret i søpla og sluttet og produsere pisset ;)

5210165[/snapback]

 

Enig. Var nok en grunn til at de faktisk hev brusen etter deg på forskjellige messer/show...

En annen bommert som heldigvis forsvant rimelig fort: Pepsi Crystal. Gjennomsiktig "cola", sier ikke mer...

5210179[/snapback]

pepsi crystal var da vell bare vanlig pepsi uten farge , syntes det var ganske smart

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

jeg reagerte allergisk jeg... fikk sår over hele meg og hovnet opp på diverse steder, bl.a halsen så hadde problemer med å spise i nesten ei uke etterpå. Smakte jævlig gjorde den også.. Huff, skal aldri mer drikke noe sånt piss!

 

<3 Julebrus <3

Lenke til kommentar
jooo... Når du bare river med deg noe... :p

5211999[/snapback]

Da må du jo bare være smartere enn å bare rive med deg noe!

5212511[/snapback]

 

Mulig det... Men å velge ut hvilke brus jeg skal ha er lissom ikke første prioritet.... :whistle:

5212528[/snapback]

Hvorfor ikke?

Det er jo drit mange å ta av.

Lenke til kommentar
jooo... Når du bare river med deg noe... :p

5211999[/snapback]

Da må du jo bare være smartere enn å bare rive med deg noe!

5212511[/snapback]

 

Mulig det... Men å velge ut hvilke brus jeg skal ha er lissom ikke første prioritet.... :whistle:

5212528[/snapback]

Hvorfor ikke?

Det er jo drit mange å ta av.

5212537[/snapback]

 

Brus er for tørsten og sukkeret... Ikke noe mer, tar en Cola jeg da. Fordi det er jeg kjent med lissom. Så vist jeg drikker det, å plutselig merker det smaker helt annerledes enn vanlig så.... er jo det ganske ekkelt..!

Lenke til kommentar
jooo... Når du bare river med deg noe... :p

5211999[/snapback]

Da må du jo bare være smartere enn å bare rive med deg noe!

5212511[/snapback]

 

Mulig det... Men å velge ut hvilke brus jeg skal ha er lissom ikke første prioritet.... :whistle:

5212528[/snapback]

Hvorfor ikke?

Det er jo drit mange å ta av.

5212537[/snapback]

 

Brus er for tørsten og sukkeret... Ikke noe mer, tar en Cola jeg da. Fordi det er jeg kjent med lissom. Så vist jeg drikker det, å plutselig merker det smaker helt annerledes enn vanlig så.... er jo det ganske ekkelt..!

5212558[/snapback]

Gi den stakkars minnoritets brusen en kjanse. :tease:

Hm jeg er veldig opptat av smaken også i brusen.

Lenke til kommentar
jooo... Når du bare river med deg noe... :p

5211999[/snapback]

Da må du jo bare være smartere enn å bare rive med deg noe!

5212511[/snapback]

 

Mulig det... Men å velge ut hvilke brus jeg skal ha er lissom ikke første prioritet.... :whistle:

5212528[/snapback]

Hvorfor ikke?

Det er jo drit mange å ta av.

5212537[/snapback]

 

Brus er for tørsten og sukkeret... Ikke noe mer, tar en Cola jeg da. Fordi det er jeg kjent med lissom. Så vist jeg drikker det, å plutselig merker det smaker helt annerledes enn vanlig så.... er jo det ganske ekkelt..!

5212558[/snapback]

Gi den stakkars minnoritets brusen en kjanse. :tease:

Hm jeg er veldig opptat av smaken også i brusen.

5212574[/snapback]

 

Jadda, seff... Men jeg drikker ikke piss forde...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234
jeg reagerte allergisk jeg... fikk sår over hele meg og hovnet opp på diverse steder, bl.a halsen så hadde problemer med å spise i nesten ei uke etterpå. Smakte jævlig gjorde den også.. Huff, skal aldri mer drikke noe sånt piss!

 

<3 Julebrus <3

5212487[/snapback]

Ja sikkert :nei:

5212504[/snapback]

Så du mener jeg står her å lyger deg opp i ansiktet? Bruker ikke å bli sur, men nå ble jeg det... Trur du virkelig at jeg bare poster masse skit på forumet fordi jeg skal være så ph3t eller noe? Stopper her før jeg skriver noe dumt... Er bare noen ting jeg ikke tåler

Lenke til kommentar
jeg reagerte allergisk jeg... fikk sår over hele meg og hovnet opp på diverse steder, bl.a halsen så hadde problemer med å spise i nesten ei uke etterpå. Smakte jævlig gjorde den også.. Huff, skal aldri mer drikke noe sånt piss!

 

<3 Julebrus <3

5212487[/snapback]

Ja sikkert :nei:

5212504[/snapback]

Så du mener jeg står her å lyger deg opp i ansiktet? Bruker ikke å bli sur, men nå ble jeg det... Trur du virkelig at jeg bare poster masse skit på forumet fordi jeg skal være så ph3t eller noe? Stopper her før jeg skriver noe dumt... Er bare noen ting jeg ikke tåler

5212635[/snapback]

Sorry :dontgetit: Men det hørtes litt "out there" ut. Det er mange som bare hadde funnet opp slike ting for å dra vannila coce ned gjørma.

MEN JEG BEKLAGER SELFØLGELIG VELDIG: UNNSKYLD

Endret av The O
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...