Gå til innhold

Hvor ble det av Vanilla Coke?

TheOats

Anbefalte innlegg

Nå liker jeg ikke vanelig cola heller nå lengre. Kutta det ut 2 måneder, og colaen smaker ikke godt lengre, bare.. metallisk.

Så nå drikker jeg fanta og sprite.

5574133[/snapback]

Er slik med alt egentlig. Jeg spiser mye Nugatti på brødskiven og etter å ha brukt det mye som pålegg så er det kjedelig og smaker merkelig. Etter en uke uten Nugatti, er det dritgodt igjen! Samme med bringebærsyltetøy. Har ikke spist det på en god stund nå og det er forferdelig godt!

Vannilla Coke var ingen brøler, men heller ingen total flopp, vil jeg si. Drakk svært lite av den, da og synes ikke den var så veldig god egentlig.....

5614206[/snapback]

Har aldri vært fan av cola, den har ekkel ettersmak. Det hadde ikke vanilla coce, eller pepsi cappuccino.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg syntes den var god jeg, dog ikke så god som pepsi, og ihvertfall ikke cola.

En annen bommert som heldigvis forsvant rimelig fort: Pepsi Crystal. Gjennomsiktig "cola", sier ikke mer...

Noe så rått! Var det normal smak på den eller?

Edit: Til alle dere som krangler om verdens minste flyplass, det må vere Hammerfest. Bjorli er en del mindre, men det er ikke rutegående.

Endret av Suncurtain
Lenke til kommentar
Crystal pepsi var nå faktisk godt, mmm. :love: ble lei meg den dagen de ikke fantes mer :(:cry:

Men vanilla coke var djevelens verk never more.

5613062[/snapback]

Jeg surmuler ennda pågrunn av den :blush:

var vel 7-8 år gammel forrige gang jeg smakte den :cry:

5614235[/snapback]

Omtrentelig den samme alderen jeg og. Husker at jeg rappet 10'ere fra mammas veske for å kjøpe meg crystal pepsi :p helt til hun fersket meg, da ble helvette løs... :whistle:

Lenke til kommentar
Nå liker jeg ikke vanelig cola heller nå lengre. Kutta det ut 2 måneder, og colaen smaker ikke godt lengre, bare.. metallisk.

Så nå drikker jeg fanta og sprite.

5574133[/snapback]

Er slik med alt egentlig. Jeg spiser mye Nugatti på brødskiven og etter å ha brukt det mye som pålegg så er det kjedelig og smaker merkelig. Etter en uke uten Nugatti, er det dritgodt igjen! Samme med bringebærsyltetøy. Har ikke spist det på en god stund nå og det er forferdelig godt!

Vannilla Coke var ingen brøler, men heller ingen total flopp, vil jeg si. Drakk svært lite av den, da og synes ikke den var så veldig god egentlig.....

5614206[/snapback]

Liker ikke cola i det hele tatt nå. Mindre cola-mage har jeg også fått, fordi treningsbuksa mi sklier ned hele tiden.

Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...