TheOats Skrevet 16. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2006 Nå liker jeg ikke vanelig cola heller nå lengre. Kutta det ut 2 måneder, og colaen smaker ikke godt lengre, bare.. metallisk.Så nå drikker jeg fanta og sprite. 5574133[/snapback] Er slik med alt egentlig. Jeg spiser mye Nugatti på brødskiven og etter å ha brukt det mye som pålegg så er det kjedelig og smaker merkelig. Etter en uke uten Nugatti, er det dritgodt igjen! Samme med bringebærsyltetøy. Har ikke spist det på en god stund nå og det er forferdelig godt! Vannilla Coke var ingen brøler, men heller ingen total flopp, vil jeg si. Drakk svært lite av den, da og synes ikke den var så veldig god egentlig..... 5614206[/snapback] Har aldri vært fan av cola, den har ekkel ettersmak. Det hadde ikke vanilla coce, eller pepsi cappuccino. Lenke til kommentar
Silje: Skrevet 16. februar 2006 Del Skrevet 16. februar 2006 Skjønner godt at de la det ned, ja, for det smakte helt forferdelig. det gjør i grunn de fleste cola-med-smak-produktene. Lenke til kommentar
Suncurtain Skrevet 16. februar 2006 Del Skrevet 16. februar 2006 (endret) Jeg syntes den var god jeg, dog ikke så god som pepsi, og ihvertfall ikke cola. En annen bommert som heldigvis forsvant rimelig fort: Pepsi Crystal. Gjennomsiktig "cola", sier ikke mer... Noe så rått! Var det normal smak på den eller? Edit: Til alle dere som krangler om verdens minste flyplass, det må vere Hammerfest. Bjorli er en del mindre, men det er ikke rutegående. Endret 16. februar 2006 av Suncurtain Lenke til kommentar
Lolliken Skrevet 17. februar 2006 Del Skrevet 17. februar 2006 Crystal pepsi var nå faktisk godt, mmm. ble lei meg den dagen de ikke fantes mer Men vanilla coke var djevelens verk never more. 5613062[/snapback] Jeg surmuler ennda pågrunn av den var vel 7-8 år gammel forrige gang jeg smakte den 5614235[/snapback] Omtrentelig den samme alderen jeg og. Husker at jeg rappet 10'ere fra mammas veske for å kjøpe meg crystal pepsi helt til hun fersket meg, da ble helvette løs... Lenke til kommentar
royale Skrevet 17. februar 2006 Del Skrevet 17. februar 2006 Vanilla Cola var god! Pepsi max capucino er vel den nyeste brusen på markedet nå? Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 17. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2006 Vanilla Cola var god! Pepsi max capucino er vel den nyeste brusen på markedet nå? 5619485[/snapback] Tror det. Den er også god, smaker litt som vanilla coce. Lenke til kommentar
Sitronade Skrevet 17. februar 2006 Del Skrevet 17. februar 2006 Vanilla Coke er/var drit godt. IKKE prøv å sammenligne med Dr.Pepper, DEN smaker oppgulp den. 5212722[/snapback] Helt enig! Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 17. februar 2006 Del Skrevet 17. februar 2006 Nå liker jeg ikke vanelig cola heller nå lengre. Kutta det ut 2 måneder, og colaen smaker ikke godt lengre, bare.. metallisk.Så nå drikker jeg fanta og sprite. 5574133[/snapback] Er slik med alt egentlig. Jeg spiser mye Nugatti på brødskiven og etter å ha brukt det mye som pålegg så er det kjedelig og smaker merkelig. Etter en uke uten Nugatti, er det dritgodt igjen! Samme med bringebærsyltetøy. Har ikke spist det på en god stund nå og det er forferdelig godt! Vannilla Coke var ingen brøler, men heller ingen total flopp, vil jeg si. Drakk svært lite av den, da og synes ikke den var så veldig god egentlig..... 5614206[/snapback] Liker ikke cola i det hele tatt nå. Mindre cola-mage har jeg også fått, fordi treningsbuksa mi sklier ned hele tiden. Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 Vanilla Coke var god! Idèn kommer faktisk av at Amerikanerne vanligvis selger brus med is oppi i restauranter og ellers andre utesteder. Og i dette tilfelle Coka Cola med vaniljeis oppi. Nam!! Lenke til kommentar
Grønning Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 Vanilla Coke var de beste colaen som fantes, brukte å kjøpe det hver dag. Lenke til kommentar
applemania Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 Vanilla Coke var de beste colaen som fantes, brukte å kjøpe det hver dag. 6337417[/snapback] Samme her. Så egentlig er det bra at den ikke står i butikkhyllene Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 (endret) Vanilla Coke er kanskje noe av det mest grusomme jeg har smakt. Ettersmak av hostesaft er aldri bra. Glad den er borte, for lenge siden! Holder meg til Diet Coke, jeg. Endret 19. juni 2006 av MagnusW Lenke til kommentar
Aleks_r Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 Den forsvant fordi den ganske enkelt smakte dritt. Lenke til kommentar
simzERK Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 Den var jævla god, men det var jo ingen som drakk den. DERFOR sluttet dem og produsere den, den solgte så lite. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå