v0lume Skrevet 26. november 2005 Del Skrevet 26. november 2005 broren min skal ha seg ny pc han bruker den mest til spilling (WOW css cod) høre på musikk, og internett. Jeg har sett på systemer fra dell og netshop. Han har skjerm fra før av. Prislappen må ligge rundt 9000 kroner. Noen som har noe å anbefale?? Det beste hadde vel vært en pc med et 7800 GeForce kort? Hadde vært knall om dere hadde noen tips. HAr sett på masse forskjellig, men klarer ikke helt å velge Lenke til kommentar
StIFfmasT Skrevet 26. november 2005 Del Skrevet 26. november 2005 Skal du/dere bygge pc selv eller kjøpe ferdig bygget? Tips: Bygg selv Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 26. november 2005 Del Skrevet 26. november 2005 Absolutt bygg selv... litt skummelt viss u isje har gjort det før... men folk her hjelper deg gladelig.... Og bare instruksjonsboka til HK + til den delen du skal montere er nok til å få alt til å funke... Absolutt her ville jeg bygd selv.. i den prisklassen også uten skjerm.. Lenke til kommentar
ducmaster Skrevet 26. november 2005 Del Skrevet 26. november 2005 Hva har du av deler fra før av og hva trenger du nytt ? er kanskje litt smart å skrive ned det før vi kan hjelpe deg Lenke til kommentar
Christian. Skrevet 26. november 2005 Del Skrevet 26. november 2005 Netshop har slik at en kan velge deler så bygger de pcen for ca 400, kansje verdt det om en er redd for å gjøre noe feil. Lenke til kommentar
v0lume Skrevet 27. november 2005 Forfatter Del Skrevet 27. november 2005 takk, tenker jeg velger å bygge pc'en selv. :!: Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 27. november 2005 Del Skrevet 27. november 2005 Denne tråden mangler ca-pris i emnefeltet, vær vennlig å edite dette inn . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå