CFD Skrevet 31. august 2002 Del Skrevet 31. august 2002 Noen som kan gi meg innstruksjoner på det? Lenke til kommentar
laff84 Skrevet 31. august 2002 Del Skrevet 31. august 2002 Du må ringe en elektroforetning som selger ic`r og spør om han har en slik ic til deg. mvh lars olafsen Lenke til kommentar
PumpAction Skrevet 31. august 2002 Del Skrevet 31. august 2002 Skal du lage en ic' lissom? Hvilke utstyr har du? Rullende effekt, mer populært kalt løpelys, hvis jeg skjønner riktig. Er du heldig finner du en ic som gjør akkurat noe slikt, bare å koble opp. Vi koblet opp en slik på GK, er sikkert ikke umulig å få tak i navnet på den. Alternativ er jo å bruke en slags programerbar ROM f.eks epprom. Men hvor mange dioder? Lenke til kommentar
CFD Skrevet 31. august 2002 Forfatter Del Skrevet 31. august 2002 Vell lage var vell kanskje et dumt ord ,men Programere er vell et bedre ord. Noen som Vet hvor jeg kan få kjøpt det eller en instruksjon på hvordan jeg fikser det selv? Har utstyr til og mekke selv ,men hvordan jeg bruker det er noe annet. Lenke til kommentar
PumpAction Skrevet 31. august 2002 Del Skrevet 31. august 2002 http://home.online.no/~ingepaul/ <-- forsjellig pic'controller/elektronikk stash. Google finner kansje noe. Lenke til kommentar
letmein Skrevet 31. august 2002 Del Skrevet 31. august 2002 Jeg har selv laget en slik krets på skolen for en tid tilbake, men jeg fant ut at det egentlig bare var stress. Mye enklere å bare handle en slik sak fra elfa. http://www.elfa.se/elfa/produkter/se/20/2020360.htm Lenke til kommentar
Turbel Skrevet 31. august 2002 Del Skrevet 31. august 2002 Bit-tech har en artikkel om løpelys.. Vet ikke om det var akkurat dette du var på jakt etter (har ikke lest artikkelen), men det meste de gjør på den siden er dritkult uansett... :smile: Lenke til kommentar
CFD Skrevet 31. august 2002 Forfatter Del Skrevet 31. august 2002 Dyrt dette , gider ikke og bruke 150kr på en sånn ting når jeg kan skaffe uten noen kostnader på skolen.. Lenke til kommentar
Jimmy Pop Skrevet 1. september 2002 Del Skrevet 1. september 2002 Quote: Den 2002-08-31 13:59, CFD skrev:Vell lage var vell kanskje et dumt ord ,men Programere er vell et bedre ord. Skal du programmere en IC, trenger du jo bare en EPROM. Men det krever en del utstyr. Husker jeg programmerte en IC til å spille noe musikk for en del år siden, og det var en del arbeid... Men det finnes jo IC'er som gjør akkurat det du vil... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå