TheOats Skrevet 27. november 2005 Del Skrevet 27. november 2005 Er den laget for eller bare passer oppå den gamle? Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 27. november 2005 Del Skrevet 27. november 2005 Nei ikke se deg blind på tall. Jeg har en 24" Dell widescreen monitor oppgitt med 16/12ms. Den kjører alt uten ghosting. Panelet og teknologien bak har mye å si. Lenke til kommentar
Kefsp Skrevet 27. november 2005 Del Skrevet 27. november 2005 xBox 260 har allerede blitt tatt fra hverandre og blitt dissekert. (les denne artikkelen som er publisert 10. november). 5211617[/snapback] Pictures removed on request of Microsoft Corporation Bildene ble visst fjernet ja Lenke til kommentar
Snake Eater Skrevet 27. november 2005 Del Skrevet 27. november 2005 Støtter spillene 4:3 med full skjerm? eller blir det sorte kanter oppe og nede slik som på en DVD? Lenke til kommentar
_BOFH_ Skrevet 27. november 2005 Del Skrevet 27. november 2005 (endret) Merkelig at de ikke har en noe mer gjennomført kjøleløsning på oppsettet.... 120mm vifter og headpipes burde være standard i dag.Ellers så må jeg nok skaffe meg en LCD tv så fort jeg skaffer meg en Xbox 5211468[/snapback] Det vil du angre på LCD er ufattelig grusomt for film og spill. Til PC har man gode LCD skjermer som fungerer ypperlig men til TV så er de veldig trege. Ta en tur på butikken og be dem sette på en eller annen actionfilm så ser du at ting blir blurra ganske fort. Plasma er absolutt det beste valget. 5211776[/snapback] Makan til tankeløst vrøvl! Vet ikke hvilke LCDer du har tittet på, men de jeg har sett er da mer en bra nok til å spille på. Dersom du kjører 1360(8) x 768 vil de fleste 40" LCDer jeg har sett på kjøre dette i 60Hz. Da vil til og med 16ms responstid være nok. Men som noen andre nevnte er ikke responstiden alene nok til å si hvor bra et display er. Til film kan jeg være enig i at bildene på en plasma kan se penere ut, men til HTPC type ting og konsoller ville jeg satt penga (det har jeg jo forsåvidt gjort ) mine på LCD. Dersom du kjøper "riktig" LCD tv er også bildekvaliteten relativt bra vil jeg si... (Selv om Plasma muligens er enda bedre - dersom man er riktig pirkete?) En fordel med LCD er at det ikke er noe fare for "Burn In" type problemer. Plasma har så vidt jeg har skjønt en del problemer med dette. Det går vist an å kjøre diverse greier for å bøte på problemet (White Washing?) Noen foreslår å se på en kanal med lyse bilder først og så se på en slik kanal igjen før man skrur av TV'en. Andre sier at man bare bør glemme XBOX spilling osv... Andre sier at man bør skru ned kontrast og lysstyrke - men da forsvant vel fort en del av fordelene med Plasma fremfor LCD? Vil ikke ha en ny og dyr TV som jeg må tenke på hva jeg kan se på eller ikke... Endret 27. november 2005 av _BOFH_ Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 27. november 2005 Del Skrevet 27. november 2005 Jeg har vært i Microsofts leilighet og testet.. Da ble jeg bare mer overbevist! Men det jeg lurer på er dette med streaming og LIVE-spilling.. Jeg bruker TELE 2 ADSL-small oppe i andre etasje, Xbox'en blir i kjeller. Hvordan skal jeg få gjort det?? Nei, trådløst nettverk er IKKE aktuelt med mindre det er en billig og lettvin løsning.. Kan en lengre ledning rett og slett gjøre susen? Kan man ikke bare kjøpe en splitter (eller sånn derre sak som gjør at man får TO utganger i stedet for en? tror det heter splitter jeg..) Sorry for eventuelle skrivefeil og dumme/opplagte spørsmål.. Setter pris på svar! Pliz svar... Lenke til kommentar
_BOFH_ Skrevet 27. november 2005 Del Skrevet 27. november 2005 Jeg har vært i Microsofts leilighet og testet.. Da ble jeg bare mer overbevist! Men det jeg lurer på er dette med streaming og LIVE-spilling.. Jeg bruker TELE 2 ADSL-small oppe i andre etasje, Xbox'en blir i kjeller. Hvordan skal jeg få gjort det?? Nei, trådløst nettverk er IKKE aktuelt med mindre det er en billig og lettvin løsning.. Kan en lengre ledning rett og slett gjøre susen? Kan man ikke bare kjøpe en splitter (eller sånn derre sak som gjør at man får TO utganger i stedet for en? tror det heter splitter jeg..) Sorry for eventuelle skrivefeil og dumme/opplagte spørsmål.. Setter pris på svar! Pliz svar... 5213798[/snapback] 1. Kjøp en switch 2. Legg legg kabel ned i kjelleren eller eventuelt ta en titt på å kjøre Ethernet over strømkablene dine - f.eks http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=123507&cks=PRL Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 27. november 2005 Del Skrevet 27. november 2005 Jeg har vært i Microsofts leilighet og testet.. Da ble jeg bare mer overbevist! Men det jeg lurer på er dette med streaming og LIVE-spilling.. Jeg bruker TELE 2 ADSL-small oppe i andre etasje, Xbox'en blir i kjeller. Hvordan skal jeg få gjort det?? Nei, trådløst nettverk er IKKE aktuelt med mindre det er en billig og lettvin løsning.. Kan en lengre ledning rett og slett gjøre susen? Kan man ikke bare kjøpe en splitter (eller sånn derre sak som gjør at man får TO utganger i stedet for en? tror det heter splitter jeg..) Sorry for eventuelle skrivefeil og dumme/opplagte spørsmål.. Setter pris på svar! Pliz svar... 5213798[/snapback] Vi har også tele2 å en linksys ruter som er tråløs og med porter/innganger, så jeg strak bare en ledning. Lenke til kommentar
w00pla Skrevet 27. november 2005 Del Skrevet 27. november 2005 Merkelig at de ikke har en noe mer gjennomført kjøleløsning på oppsettet.... 120mm vifter og headpipes burde være standard i dag.Ellers så må jeg nok skaffe meg en LCD tv så fort jeg skaffer meg en Xbox 5211468[/snapback] Det vil du angre på LCD er ufattelig grusomt for film og spill. Til PC har man gode LCD skjermer som fungerer ypperlig men til TV så er de veldig trege. Ta en tur på butikken og be dem sette på en eller annen actionfilm så ser du at ting blir blurra ganske fort. Plasma er absolutt det beste valget. 5211776[/snapback] Finnes det noen andre synspunkter/meninger på dette? Er i ferd med å kjøpe, og vil veldig gjerne vite hva som er best. Den skal være god til det meste, se på tv, dvd og konsoll. 5211953[/snapback] Vet ikke om jeg vil si at plasma er det beste valget. Selv ville jeg faktisk ha godt for en prosjektor. Rett og slett bedre bildekvalitet enn en lcd, og bedre enn plasma på mange måter. Eneste problemet er at du trenger et mørkt rom. Ang. Plasma vs. LCD: En kamerat av meg som jobber på Elkjøp var på en produktmesse tidligere i år. Der var det visstnok en kar som fortalte de at: "Kjøper du en TV i dag ser plasma best ut, men etter fem år vil LCD ha de skarpeste fargene." DVS. at fargene til en plasmatv blir blassere over tid. Så da spørst det hva folk vil ha da. Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 27. november 2005 Del Skrevet 27. november 2005 Merkelig at de ikke har en noe mer gjennomført kjøleløsning på oppsettet.... 120mm vifter og headpipes burde være standard i dag.Ellers så må jeg nok skaffe meg en LCD tv så fort jeg skaffer meg en Xbox 5211468[/snapback] Det vil du angre på LCD er ufattelig grusomt for film og spill. Til PC har man gode LCD skjermer som fungerer ypperlig men til TV så er de veldig trege. Ta en tur på butikken og be dem sette på en eller annen actionfilm så ser du at ting blir blurra ganske fort. Plasma er absolutt det beste valget. 5211776[/snapback] Finnes det noen andre synspunkter/meninger på dette? Er i ferd med å kjøpe, og vil veldig gjerne vite hva som er best. Den skal være god til det meste, se på tv, dvd og konsoll. 5211953[/snapback] Vet ikke om jeg vil si at plasma er det beste valget. Selv ville jeg faktisk ha godt for en prosjektor. Rett og slett bedre bildekvalitet enn en lcd, og bedre enn plasma på mange måter. Eneste problemet er at du trenger et mørkt rom. Ang. Plasma vs. LCD: En kamerat av meg som jobber på Elkjøp var på en produktmesse tidligere i år. Der var det visstnok en kar som fortalte de at: "Kjøper du en TV i dag ser plasma best ut, men etter fem år vil LCD ha de skarpeste fargene." DVS. at fargene til en plasmatv blir blassere over tid. Så da spørst det hva folk vil ha da. 5213904[/snapback] Tror plasma (relativt) lett brenner seg å, mens lcd aldri gjør det, Lenke til kommentar
Vegard87 Skrevet 27. november 2005 Del Skrevet 27. november 2005 vil jeg kunne få riktig størelsesforhold på bildet hvis jeg spiller på en sånn vanlig gammel skjerm og fullskjerm, altså ikke noe svart oppe og nede? Lenke til kommentar
Rage_Hunter Skrevet 27. november 2005 Del Skrevet 27. november 2005 Prosjektor! Har en Sanyo Z4 m/HDoppløsning som gjør susen jeg Kan anbefales Lenke til kommentar
Snake Eater Skrevet 27. november 2005 Del Skrevet 27. november 2005 vil jeg kunne få riktig størelsesforhold på bildet hvis jeg spiller på en sånn vanlig gammel skjerm og fullskjerm, altså ikke noe svart oppe og nede? 5214028[/snapback] Jeg har spurt om det samme to ganger nå, virker som alle her er bortskjemte med widescreen og vet ikke svaret. Lenke til kommentar
hardcopy Skrevet 27. november 2005 Del Skrevet 27. november 2005 Her er en video som viser hvordan man demonterer en Xbox 360 på 5 minutter. Vedkommende bruker trolig ikke antistatisk beskyttelses utstyr, noe som man burde ved slike inngrep. Lenke til kommentar
G Skrevet 27. november 2005 Del Skrevet 27. november 2005 Kanskje nye revisjoner av CPU, brikkesett med mer kan bli laget på ennå færre micron? Hadde det gått an å utstyre den med noe slag av heatpipe kjøling? Lenke til kommentar
Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 27. november 2005 Del Skrevet 27. november 2005 Er grafikken like bra som på de bildene vi har fått se? Jeg mener er grafikken av slik kvalitet? http://gamer.no/image.php?productId=34097&imageId=92807 Lenke til kommentar
G Skrevet 27. november 2005 Del Skrevet 27. november 2005 Siden Microsoft også lager Windows OS, så synes jeg det hadde vært greit om du kunne spille vanlige PC spill på Xbox 360, men det er vel tvilsomt om en vil kunne få se at Microsoft tilrettelegger for. Ellers kunne det vært greit med en Xbox 360 emulator for PC'en også? Kan dette komme? Lenke til kommentar
Seerow Skrevet 27. november 2005 Del Skrevet 27. november 2005 Hei er det mulighet for å sette inn større harddisk? eller må 20 gigan brukes? Lenke til kommentar
drugis Skrevet 27. november 2005 Del Skrevet 27. november 2005 noken som har testet med mus og tastatur?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg