mcgroven Skrevet 26. november 2005 Del Skrevet 26. november 2005 2. desember er Xbox 360 klar for salg i Norge. Gamer.no har testet skjønnheten og udyret. Les mer Lenke til kommentar
ARTO85 Skrevet 26. november 2005 Del Skrevet 26. november 2005 anmeldere sier at den bråker mye. men hvor mye er mye? i forhold til den forrige boxen? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 26. november 2005 Del Skrevet 26. november 2005 Korleis er viftestøyen under DVD-avspeling? I eit spel er det ofte mykje lyd, som overdøver konsollen, men på ein film er det ikkje alltid sånn. Lenke til kommentar
Hawko Skrevet 26. november 2005 Del Skrevet 26. november 2005 (endret) Er det mulig å slå av funksjonen der kompisen din kan se hva du spiller? Det er ikke alltid like gøy å bli irritert midt under spilling... Forhåndstitten var godt skrevet forresten! Mye bedre enn andre jeg har lest til nå! Endret 26. november 2005 av Hawko Lenke til kommentar
EasyRaider Skrevet 26. november 2005 Del Skrevet 26. november 2005 Ellers takk, jeg er ikke interessert i en støyende konsoll. Det er mange stille scener i spill også. *krysser fingrene for Revolution* Lenke til kommentar
Wize Skrevet 26. november 2005 Del Skrevet 26. november 2005 Boksen kommer med en HD-klar komposittkabel, der du enkelt kan koble til en optisk kabel for anlegget ditt (optisk kabel følger ikke med). Du mener ikke komponent vel? Lenke til kommentar
Whoracle Skrevet 26. november 2005 Del Skrevet 26. november 2005 hd compositt ja, den var ny Lenke til kommentar
mcgroven Skrevet 26. november 2005 Forfatter Del Skrevet 26. november 2005 Et par svar: - Viftestøyen under DVD-avspilling er markert, om ikke like ille som under spilling. Om det er forstyrrende avhenger av hvilken type film du ser (lydnivå). - Du kan selvsagt signe ut av Xbox Live, da kan ikke dine venner se hva du driver med. Du kan også blokke venner midlertidig mens du er inne på live. - Beklager skrivefeil kompositt/komponent Lenke til kommentar
Stingher Skrevet 26. november 2005 Del Skrevet 26. november 2005 Er det mulig å streame media uten windows media center? Altså rett fra vanlig winxp. Lenke til kommentar
mcgroven Skrevet 26. november 2005 Forfatter Del Skrevet 26. november 2005 Er det mulig å streame media uten windows media center? Altså rett fra vanlig winxp. 5210407[/snapback] Ja, ifølge Microsoft skal det gå bra. Vi har dessverre ikke fått testet dette ennå. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 26. november 2005 Del Skrevet 26. november 2005 Personlig liker jeg ikek at den støyer, nesten alle anmeldere påpeker dette, så det må jo være endel.... Og jeg deler ikke oppfattningen til fjortisfanboisa på db.no-forumet om at "litt bråk er bare kult, da hører du at den er kraftig"... AtW Lenke til kommentar
Whoracle Skrevet 26. november 2005 Del Skrevet 26. november 2005 ja anngående streaming, kan den streame hd materiale fra harddisken? ( 720p ) Lenke til kommentar
EasyRaider Skrevet 26. november 2005 Del Skrevet 26. november 2005 Personlig liker jeg ikek at den støyer, nesten alle anmeldere påpeker dette, så det må jo være endel.... Og jeg deler ikke oppfattningen til fjortisfanboisa på db.no-forumet om at "litt bråk er bare kult, da hører du at den er kraftig"... 5210431[/snapback] Heh, for meg tyder bråk på dårlig kvalitet heller enn kraftig. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 26. november 2005 Del Skrevet 26. november 2005 KAn noen poste bilde av komponent kabel, og plugger? Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 26. november 2005 Del Skrevet 26. november 2005 anmeldere sier at den bråker mye. men hvor mye er mye? i forhold til den forrige boxen? 5210096[/snapback] Jeg lurer ogs på dette. Greit nok at den gir fra seg (noe) lyd.. men bråker den mer enn sin forgjenger? Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 26. november 2005 Del Skrevet 26. november 2005 Det følger vel med kabler for vanlig tv å? Lenke til kommentar
ttt Skrevet 26. november 2005 Del Skrevet 26. november 2005 360 virker som ein artig boks den. Bare synd med varmen/støyen. Vil bli interessant å sjå om Microsoft klarer å fikse dette problemet med seinare utgåver av xboxen. Lenke til kommentar
SteveVice Skrevet 26. november 2005 Del Skrevet 26. november 2005 - Du kan selvsagt signe ut av Xbox Live, da kan ikke dine venner se hva du driver med. Du kan også blokke venner midlertidig mens du er inne på live. 5210380[/snapback] Begynner å tvile på hvor lenge og hvor mange funksjoner som er blitt testet. For en kan virkelig ganske enkelt bare skru av visningen av den informasjonen. En kan velge å vise den til bare folk på vennelisten, alle, eller ikke i det hele tatt. Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 26. november 2005 Del Skrevet 26. november 2005 360 virker som ein artig boks den. Bare synd med varmen/støyen. Vil bli interessant å sjå om Microsoft klarer å fikse dette problemet med seinare utgåver av xboxen. 5210548[/snapback] tror ikke varmen er noe serlig probem. Det er bare noen få tilfeller i usa hvor det var tillfellet. Lenke til kommentar
ttt Skrevet 26. november 2005 Del Skrevet 26. november 2005 360 virker som ein artig boks den. Bare synd med varmen/støyen. Vil bli interessant å sjå om Microsoft klarer å fikse dette problemet med seinare utgåver av xboxen. 5210548[/snapback] tror ikke varmen er noe serlig probem. Det er bare noen få tilfeller i usa hvor det var tillfellet. 5210568[/snapback] No tenkte eg mest på at mykje varme gjer at det trengst mykje kjøling, som igjen resulterer i mykje støy. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg