Mr.Garibaldi Skrevet 28. november 2005 Del Skrevet 28. november 2005 (endret) Som tidligere nevnt har ATI blitt konfrontert med denne presentasjonen og har valgt å ikke benekte av den kommer fram dem. Da velger ihvertfall jeg å tro det jeg tror inntill mer informasjon evt. dukker opp, men for all del, alle bør gjøre opp sin egen mening. -Stigma 5217226[/snapback] Hva ville skje hvis ATI gikk ut og hardnakket benektet å ha noe med denne presentasjonen å gjøre? Saken ville bli plukket opp av mange større og mer seriøse sider, enn hva som er tilfellet i dag. Eksponeringen av presentasjonen vil øke noe utrolig, da alle vil se hva ATI benekter. Hvis de derimot ikke kommenterer saken er det færre som får det med seg, da heller få seriøse nettsteder vil kommentere saken, uten sikrere informasjon. Informasjonen om presentasjonen vil så bare bli spredt av nvidia f*nbois som bruker det som bevis på at ATI er satan i fåreklær, av personer som synes det var komisk hvor dårlig laget presentasjonen er, og av de som velger å ta det hele for god fisk fordi de er oppgitt med bransjens tilstand. Så som du nevnte om kildekritikk, har du lagt merke til at selv AT, som du linker til i første post, ikke har postet dette på forsiden? Ei heller [H], The Reg, eller Tom's (som er veldig glad i å poste slikt) har nevnt det..... [EDIT] Dobbel ikke i en setning [/EDIT] Endret 28. november 2005 av Mr.Garibaldi Lenke til kommentar
ShAvAnO Skrevet 28. november 2005 Del Skrevet 28. november 2005 (endret) Jeg liker at GPU holder seg så kald som mulig, slik at jeg kan kjøre lav rpm på kjøleren. Derfor bruker jeg ATI. Endret 28. november 2005 av ShAvAnO Lenke til kommentar
HKS Skrevet 28. november 2005 Del Skrevet 28. november 2005 Jeg liker at GPU holder seg så kald som mulig, slik at jeg kan kjøre lav rpm på kjøleren. Derfor bruker jeg ATI. 5218974[/snapback] Vet ikke hvilke kort du har, men med siste generasjonen, X1800 vs. G70 så bruker nVidia-kortene mindre strøm og utvikler mindre varme enn ATi sine, og bråker mindre!! Lenke til kommentar
TDK Skrevet 28. november 2005 Del Skrevet 28. november 2005 Tror han har X800XL. Ihvertfall det som står i profilen hans... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 28. november 2005 Del Skrevet 28. november 2005 (endret) Jeg liker at GPU holder seg så kald som mulig, slik at jeg kan kjøre lav rpm på kjøleren. Derfor bruker jeg ATI. 5218974[/snapback] Viktig argument og meget godt underbygd i tillegg.. Konge! Regner med at du har ett 9800Pro... Det er kaldt og genererer lite varme... Endret 28. november 2005 av Slettet+6132 Lenke til kommentar
storken Skrevet 28. november 2005 Del Skrevet 28. november 2005 dette er kanskje ikke så relevant for denne tråden men jeg kan jo si det at jeg klarer meg godt med et 9800XT 3000+ det er bare og ikke ha på så mye AA eller AF venter til 7800 kommer under 2000kr da tror jeg at jeg skal kjøpe nytt system Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå