fxwz Skrevet 26. november 2005 Del Skrevet 26. november 2005 (endret) Nå har det seg slik at jeg ha skiftet rom, og har nå soverom vegg-i-vegg med stua til naboen. Problemet er at hver eneste natt og morgen så kommer en slik fæl ule-lyd inn i drømmene mine. Idag innså jeg plutselig hva det var. Bikkja til naboen!! Den uler f.øvrig akkurat nå også. Noen som har noen ideer til hvordan jeg skal slutte å irritere meg over dette? Hagle må eventuellt lånes EDIT: Hunden er av typen hvit puddel. Endret 26. november 2005 av Smallville Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 26. november 2005 Del Skrevet 26. november 2005 Snakk med eieren, si han skal dressere hunden. Lenke til kommentar
Left Blank Skrevet 26. november 2005 Del Skrevet 26. november 2005 du må rett og slett snakke med naboen.. Lenke til kommentar
Even. Skrevet 26. november 2005 Del Skrevet 26. november 2005 (endret) Nå har det seg slik at jeg ha skiftet rom, og har nå soverom vegg-i-vegg med stua til naboen. Problemet er at hver eneste natt og morgen så kommer en slik fæl ule-lyd inn i drømmene mine. Idag innså jeg plutselig hva det var. Bikkja til naboen!!Den uler f.øvrig akkurat nå også. Noen som har noen ideer til hvordan jeg skal slutte å irritere meg over dette? Hagle må eventuellt lånes EDIT: Hunden er av typen hvit puddel. 5209942[/snapback] Prøv å snakk med han...er han ikke sammarbeidsvillig så.... Edit: flammekaster bildet ble litt stort Endret 26. november 2005 av EvoZ Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 26. november 2005 Del Skrevet 26. november 2005 snakk med naboen din ja. Er nok ikke lett å få en hund til å tie stille med en gang ( om det er valp iallefall ) btw. :!: @ avataren din. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 26. november 2005 Del Skrevet 26. november 2005 Du har vel ikke noe annet valg enn å ta det opp med naboen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-df17e Skrevet 26. november 2005 Del Skrevet 26. november 2005 (endret) Snakk med naboen din. Hjelper ikke det, SKYT driten.. Endret 26. november 2005 av Slettet-df17e Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 26. november 2005 Del Skrevet 26. november 2005 (endret) SKYT driten.. 5211178[/snapback] Så hvis naboen syns du bråker for mye er det greit for deg at han skyter deg? Dyr har følelser og retten til å leve like mye som deg. Endret 26. november 2005 av Shikaru Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 26. november 2005 Del Skrevet 26. november 2005 Tror det er best du tar deg en samtale med den bikkja.. Lenke til kommentar
fxwz Skrevet 26. november 2005 Forfatter Del Skrevet 26. november 2005 SKYT driten.. 5211178[/snapback] Ja huff. Tenk å gjøre noe sånt mot ett dyr. Dyr er like mye verdt som oss! Lenke til kommentar
V-by Skrevet 26. november 2005 Del Skrevet 26. november 2005 Men gjør bikkja noe slemt, bli den avlivet. Gjør jeg noe slemt blir jeg bare bura inne. Så selv om de er verdt like mye som oss så er de ikke det... Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 26. november 2005 Del Skrevet 26. november 2005 SKYT driten.. 5211178[/snapback] Ja huff. Tenk å gjøre noe sånt mot ett dyr. Dyr er like mye verdt som oss! 5211205[/snapback] Nei, det er de ikke. Dyr er ment som mat for oss mennesker. Hund er faktisk meget velsmakende. Lenke til kommentar
Flexo Skrevet 26. november 2005 Del Skrevet 26. november 2005 Enig med mange her i at dyr har like mye rett til å leve som oss! Ta deg en prat med naboen du! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-df17e Skrevet 26. november 2005 Del Skrevet 26. november 2005 Jeg har ingen problemer med avlivning av dyr. Er oppvokst på gård og har helt siden jeg var liten vert med på slakt av gris, sau osv. Greit nok og ikke skyte bikja til naboen pgr. bråk dea dett går på folkeskikk og regler Men dersom bikja alderi gir seg ? Fort gjort og løse problemet med ett lite skudd da. Vi hadde en bikje som var gæern i hue. Den bjeffa på alt og alle, angrep biler osv. vi måtte desvere avlive den da det ikke var noe og få gjort med den. Prøvde ut fler dresur kurs etc. men ingen ting hjalp. Men dette blir egentlig bare of-topic så nå skal jeg gi meg . Lenke til kommentar
fxwz Skrevet 26. november 2005 Forfatter Del Skrevet 26. november 2005 Blir kanskje oppfattet som en sautrende drittunge hvis jeg kommer på døra slik? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-df17e Skrevet 26. november 2005 Del Skrevet 26. november 2005 Blir kanskje oppfattet som en sautrende drittunge hvis jeg kommer på døra slik? 5211233[/snapback] Om du oppfærer deg på en pen og våksen måte, forklare problemet ditt ordentlig, så burde han respektere det. Lenke til kommentar
Flexo Skrevet 26. november 2005 Del Skrevet 26. november 2005 Jeg har ingen problemer med avlivning av dyr. Er oppvokst på gård og har helt siden jeg var liten vert med på slakt av gris, sau osv. Greit nok og ikke skyte bikja til naboen pgr. bråk dea dett går på folkeskikk og regler Men dersom bikja alderi gir seg ? Fort gjort og løse problemet med ett lite skudd da. Vi hadde en bikje som var gæern i hue. Den bjeffa på alt og alle, angrep biler osv. vi måtte desvere avlive den da det ikke var noe og få gjort med den. Prøvde ut fler dresur kurs etc. men ingen ting hjalp. Men dette blir egentlig bare of-topic så nå skal jeg gi meg . 5211229[/snapback] Ei bikkje må bli dressert fra dag 1 visst den noen gang skal klare å oppføre seg. Visst eigeren aldri har dressert hunden og den begynner å bli ett par år, er det nok bare en utvei! Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 26. november 2005 Del Skrevet 26. november 2005 hjemmestrikka plendritere er det bare å ta.. Lenke til kommentar
V-by Skrevet 26. november 2005 Del Skrevet 26. november 2005 Hvis han bare avviser deg, og sier det er ditt problem, låner du det frakkeste anlegget du kan få tak i, sett på noe av det mest bråkete musikken du kan få tak i, og sett på full guffe inn mot veggen til den slemme naboen din! Lenke til kommentar
fxwz Skrevet 26. november 2005 Forfatter Del Skrevet 26. november 2005 tu30r6: god ide:) når jeg til tider sitter på rommet da, ved pcen så er jeg forsiktig med lyd for å ikke virke plagsom. Får kanskje stikke å knakke på døren deres hvis ikke bikkja roer seg snart. Når er det sånn parringstid? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå