Ivan Drago Skrevet 26. november 2005 Del Skrevet 26. november 2005 Kan man koble til eksterne USB harddisker til DVD spillere med USB porter? Har DVD spillere USB2.0? Hva kreves evnt av filsystem og partisjonering på harddisk? Aktuell bruk er Divx, Xvid, MP3 osv fra harddisk. Lenke til kommentar
Ivan Drago Skrevet 28. november 2005 Forfatter Del Skrevet 28. november 2005 Noen som i hele tatt har prøvd USB inngangen på DVD spillere? Er det noen store begrensninger? Vurderer å kjøpe en billig DVD spiller med USB og bruke den eksterne harddisken jeg allerede har (250gb maxtor) for aktuelle filtyper F.eks. eltax eller sigmatek Lenke til kommentar
annie2 Skrevet 28. november 2005 Del Skrevet 28. november 2005 En standard MP3 spiller vil kunne spilles av på et stereo-anlegg med line in. Jeg har prøvd, og likte det ikke. Foretrekker DVD-MP3, rent personlig. Men det er godt mulig USB er framtiden. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 28. november 2005 Del Skrevet 28. november 2005 Eg skal selv bestille Kiss DP-600 HD og denne kan du koble på harddisk på USB og streame fra andre pc'r som er tilkoblet nettverket. Tror du kan gjøre det med med de billigere modellene av kiss også. Lenke til kommentar
Ivan Drago Skrevet 29. november 2005 Forfatter Del Skrevet 29. november 2005 En standard MP3 spiller vil kunne spilles av på et stereo-anlegg med line in. Jeg har prøvd, og likte det ikke. Foretrekker DVD-MP3, rent personlig. Men det er godt mulig USB er framtiden. 5220365[/snapback] Line in tar jo kun i mot lyd, men på USB så får man jo styrt den eksterne enheten (harddisk, dongle, Ipod etc) fra hovedenheten (i dette tilfellet DVD spiller) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå