sindre2 Skrevet 26. november 2005 Del Skrevet 26. november 2005 Lurer på om det finnes et eller annet program som gjør at jeg kan se temperaturmåleren til skjermkortet mitt på bakgrunnsbildet? Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 26. november 2005 Del Skrevet 26. november 2005 Ja, Sjekk www.samurize.com Det programmet kan vise det all verdens salgs info på desktoppen som et overlay, fra diskplass, til været i din by, til skjermkort temperatur. Det er litt avansert, men om du ikke vil sette deg så mye inn i det, så finnes det ferdig-lagde moduler som du kan installere og bruke i løpet av få minutter. Du kan ellers også velge å lage ditt eget design fra scratch. Helt utrolig bra program. =) -Stigma Lenke til kommentar
unwill Skrevet 26. november 2005 Del Skrevet 26. november 2005 Kan anbefale samurize jeg også, programmet er ikke så avansert, lærte å bruke det etter 1 time. Jeg har sikkert ikke lært alt som er der, men har nå laget en liten sak som viser meg vær-temperatur, PC temp, disk plass, ekstern IPen min, RAM free, og en listen huskelapp som jeg kan skrive ting på sjekk denne tråden så får du et lite innblikk på hva det er snakk om. Lenke til kommentar
sindre2 Skrevet 26. november 2005 Forfatter Del Skrevet 26. november 2005 Har testet Samurize nå. Det var LITT for avansert for meg! Finnes det ikke noen enklere programmer for den slags? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå