Gå til innhold

Hvilke Xbox 360-spill bør jeg ha først?

Gainwardseifer

Anbefalte innlegg

Vurderte amped 3, men hørte at det prøvde altfor hardt å være "kult", og det høres ikke bra ut. Velger samme prosedyre der som med pdz

5229633[/snapback]

Hehe, ja det er bare å se den jævla irriterende traileren. Testa NFS: Most Wanted og det prøver også alt for hardt å være kult. Tror jeg ender opp med PGR3, PDZ og evt. Condemned i første omgang. Mulig jeg velger Condemned fremfor PDZ, må bruke de siste to dagene før release på å tenke gjennom det :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

PGR 3 har jeg hørt mye bra om før release. Dette er i alle fall min sikre vinner av release-spillene. Ellers tør jeg si at PDZ utifra det jeg har prøvd, er et bra singleplayer og cooperative spill, men egner seg dårligere til multiplayer. Denne meningen er absolutt ikke skuddsikker, så ikke skyt meg hvis jeg tar feil. :p

Uansett mener jeg at dette er de 2 sterkeste titlene ved release.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6
forresten, er det ingen som driver med utleie av spill i norge? har ikke sett det hvertfall. jeg kunne tenkt meg å leie noen spill og  se hvordan jeg liker dem... i usa er det jo gamefly og alt mulig.

5234421[/snapback]

Lurer på dette jeg også! Det går vel an å bytte spill på Spiderman(?), men de låner vel ikke ut?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6

Okei, nå har vel en del av dere skaffet dere noen spill i motsetning til meg som sitter her med en 360 uten. :p

Så hvilke(t) spill bør jeg kjøpe meg først? Har bestemt meg sånn ca. får PGR3, blir kanskje Kameo også. Hva sier dere? :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6
jeg har de to, PGR3 og Kameo og jeg er kjempefornøyd. har spilt PGR3 mest, men synes Kameo er kjempe bra og. godt å ha en forandring, blir litt ensformig med bare bilkjøring..

5248755[/snapback]

Hehe, blir nok det ja. Kjøper Kameo og PGR3 da. :green: Likte demo'n av Kameo så blir nok bra.

Kommer det forresten flere demoer på Market Place etterhvert?

Lenke til kommentar
jeg har de to, PGR3 og Kameo og jeg er kjempefornøyd. har spilt PGR3 mest, men synes Kameo er kjempe bra og. godt å ha en forandring, blir litt ensformig med bare bilkjøring..

5248755[/snapback]

Hehe, blir nok det ja. Kjøper Kameo og PGR3 da. :green: Likte demo'n av Kameo så blir nok bra.

Kommer det forresten flere demoer på Market Place etterhvert?

5248881[/snapback]

Har Kameo og PGR3 jeg også. En perfekt blanding for meg - så langt fra hverandre som det går ann å komme! Var litt skeptisk til Kameo, men tenkte "skitt au - detta kan kona plukke opp i så fall!" Men... har spilt det en del nå. Liker det godt. "Et barnslig drittspill" var det en på forumet her som sa... takk og lov hørte jeg ikke på han. Men i min alder begynner man vel snart å gjøre ting for å virke yngre. :D

PGR3 er så langt det ultimate bilspill for meg. DETTE er det jeg har savnet. Et slags semirealistisk greie. Bilene føles virkelig forskjellige. Og online er det skitmoro. Flyter veldig bra. Ikke noe "lægg" ennå. I tilleg blir man matchet mot folk av nogenlunder samme kaliber hvilket gjør at jeg ikke alltid kommer til sist - slik jeg pleier.. :whistle:

Gutta, add meg gjerne på Friendslista for litt PGR3 spilling. Dr Peedee

Dr.Peedee

EDIT: Angående demoer på marketplace: Har lastet ned NBA live - nice grafikk men føler at selve spillingen ikke flyter så godt. Tror ikke jeg kjøper meg det. Skal laste ned demo av Need for Speed Most Wanted i morgen. Den er på ca 900mb tror jeg... Ellers så er det jo en Kameo demo - men har jo spillet. Resten tror jeg er videoer. KOmmer nok flere demoer ganske snart. HINT: De som har sett Red vs Blue episoder og liker de (humor filmer der Halo brukes for animasjonene) kan glede seg. Er en spesiell R vs B episode angående lanseringen av 360. Lo så jeg rista.

Dr.Peedee

Endret av Dr.Peedee
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6
PGR3 er så langt det ultimate bilspill for meg. DETTE er det jeg har savnet. Et slags semirealistisk greie. Bilene føles virkelig forskjellige. Og online er det skitmoro. Flyter veldig bra. Ikke noe "lægg" ennå. I tilleg blir man matchet mot folk av nogenlunder samme kaliber hvilket gjør at jeg ikke alltid kommer til sist - slik jeg pleier..  :whistle:

Gutta, add meg gjerne på Friendslista for litt PGR3 spilling. Dr Peedee

Dr.Peedee

Supert! :dribble: Bra det ikke er så alt for realistisk, det blir jo kjedelg. Og alt for arkade aktig som Ridge Racers er heller ikke more. Så det høres virkelig bra ut. Får legge deg til da, eller så kan du legge meg til hvis du vil (gamertag=finduz88)

Har forresten lastet ned alle demoene siden jeg ikke har noen spill enda, syns ikke NBA var så bra nei, Madden skjønte jeg ikke noe av og NFS:MW og Kameo var bra de.

Lenke til kommentar

Anbefaler dere å kjøpe Call of Duty 2, hvis dere ikke har det på PC da! Ekstremt god grafikk, selv uten HDTV :dribble: King Kong er også veldig veldig bra! Need For Speed har jeg nettopp prøvd, og det er også konge (men det lagger bittelitt). Har ikke fått prøvd Perfect Dark ennå, men er nok bra det også :tease:

Lenke til kommentar
forresten, er det ingen som driver med utleie av spill i norge? har ikke sett det hvertfall. jeg kunne tenkt meg å leie noen spill og  se hvordan jeg liker dem... i usa er det jo gamefly og alt mulig.

5234421[/snapback]

Lurer på dette jeg også! Det går vel an å bytte spill på Spiderman(?), men de låner vel ikke ut?

5237664[/snapback]

EB Games har 10 dagers full returrett. Så liker du det ikke, eller blir ferdig på 10 dager kan du bytte det i nytt spill eller få pengene tilbake... :D Mao kan du også leie så mange spill du vil gratis i 10 dager!

Tror også Blockbuster (hvis det eksisterer enda) har utleie av spill...

Jeg kjøpte forøvrig 5 spill ved release:

PGR3: Veldig fint å se på, og bilene oppfører seg sånn som jeg hadde forventet av et underholdnings-bilspill... Tror dog det kan bli litt ensformig etterhvert, men tiden vil vise.

NFS MW: Forsåvidt også mer eller mindre hva jeg hadde forventet, og det ser veldig pent ut.

PDZ: Dette tror jeg ikke blir sittende i hylla lenge, og kommer høyst sannsylig til å bytte dette mot Condemned iløpet av uka.

King Kong: Dette startet litt kjedelig, men etter 1-2 timer ble det litt mer spennende. Grafikken er bra, men synes omgivelsene blir litt vel ensformig i lengden. Ikke vurdert å bytte den enda. Ikke før jeg får prøvd Mr. Kong ihvertfall.

FIFA 06 RtWC: Ser utrolig bra ut, men savner litt av "flyten" til FIFA 05. Også litt kjedelig at det kun er landslag. Kommer høyst sannsynlig til å bli byttet med CoD2

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6
EB Games har 10 dagers full returrett. Så liker du det ikke, eller blir ferdig på 10 dager kan du bytte det i nytt spill eller få pengene tilbake... :D Mao kan du også leie så mange spill du vil gratis i 10 dager!

Synd det ikke er en EB Games butikk i Trondheim. :(

Lenke til kommentar

Jeg fikk med 360'en på fredag, og er godt fornøyd. Hadde faktisk begrensede forventninger til spillene, men ble positivt overrasket av to av de tre jeg skaffet meg.

De jeg kjøpte var Project Gotham Racing, King Kong, og Perfect Dark Zero. Har ikke spilt PGR noe særlig, synes den var litt kjedelig. Ridge Racer på PSP gir meg mer. King Kong er meget bra, og er litt innovativt i det at man ikke har noen HUD overhodet. Tror ikke King Kong utnytter 360'en noe særlig heller, sikkert like bra grafikk på PC-versjonen. Men absolutt langt over gjennomsnittet i kvalitet!!

Men det jeg totalt falt for var Perfect Dark Zero. Det er rett og slett det nærmeste jeg har kommet gode gamle GoldenEye fra Nintendo 64 (som kanskje er tidenes beste FPS, muligens etter Half Life 2). Kanskje ikke så rart siden Rare utviklet begge, men Rare har også laget mange middelmådige spill i mellomtiden..

PDZ er litt inovativt i det at heltinnen (Joanna Dark) kan gjemme seg bak scenery, og så stikke hodet ut og skyte. Litt vanskelig å forklare, men prøv så ser dere hvor elegant det er implementert. Slik sett minner akkurat dette om funksjonen fra "Pistol-spillet" fra Playstation 1 som het Time Crisis (eller noe, det var i alle fall fra Namco". Der styrte du ikke hovedpersjonen, men ble fraktet av maskinen fra skytesituasjon til skytesituasjon. PDZ er 100% first person shooter slik vi kjenner det fra bl.a. GoldenEye, og du velger selv når du ønsker å bruke muligheten til å gjemme deg bak scenery på overfor nevnte måte.

Spillet er ganske vanskelig på normal settingen ("secret agent"), men litt av det kommer kanskje av at jeg foreløpig ikke er helt fortrolig med joysticken på 360'en (har aldri hatt Xbox/PS2, bare GameCube). Merker at jeg er blitt flinkere etter noen timer, det er blitt flere kjappe headshots i det siste.. GoldenEye var jo ganske vanskelig på noen levels det også..

Grafikken er bra! Tror ikke jeg har sett bedre selv på kjempedyre PC'er (i alle fall ikke inne i selve spillene).

Konklusjon: Kjøp Perfect Dark Zero hvis du vil ha en av tidenes aller beste FPS :thumbup:

-Dead Varden

Lenke til kommentar
PDZ er litt inovativt i det at heltinnen (Joanna Dark) kan gjemme seg bak scenery, og så stikke hodet ut og skyte. Litt vanskelig å forklare, men prøv så ser dere hvor elegant det er implementert. Slik sett minner akkurat dette om funksjonen fra "Pistol-spillet" fra Playstation 1 som het Time Crisis (eller noe, det var i alle fall fra Namco". Der styrte du ikke hovedpersjonen, men ble fraktet av maskinen fra skytesituasjon til skytesituasjon. PDZ er 100% first person shooter slik vi kjenner det fra bl.a. GoldenEye, og du velger selv når du ønsker å bruke muligheten til å gjemme deg bak scenery på overfor nevnte måte.

Spillet er ganske vanskelig på normal settingen ("secret agent"), men litt av det kommer kanskje av at jeg foreløpig ikke er helt fortrolig med joysticken på 360'en (har aldri hatt Xbox/PS2, bare GameCube). Merker at jeg er blitt flinkere etter noen timer, det er blitt flere kjappe headshots i det siste.. GoldenEye var jo ganske vanskelig på noen levels det også..

Grafikken er bra! Tror ikke jeg har sett bedre selv på kjempedyre PC'er (i alle fall ikke inne i selve spillene).

Konklusjon: Kjøp Perfect Dark Zero hvis du vil ha en av tidenes aller beste FPS  :thumbup:

-Dead Varden

5254151[/snapback]

Er veldig enig med deg der. PDZ er et av de beste lanch titlene. Knall grafikk, selv om det til tider er elementer som man ser ikke er helt made-for-xbox-360. Pluss at storyen er helt fucka, har ca. spilt det 10 timer ell no. Har ikke fått med meg idet hele tatt hva storyen er. Men uansett, et knall spill, og jeg tror MP har et stort potensiale.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...