Gå til innhold

Hvilke Xbox 360-spill bør jeg ha først?

Gainwardseifer

Anbefalte innlegg

Jepp som topic sier:

Jeg klarer ikke å velge mellom spillene som kommer!

Jeg tenker på å ta Kameo, eller Condemned: Criminal Origins.

Jeg har litt lyst på Perfect Dark også, men jeg klarer ikke å velge!!

Hva skal dere velge?

Og har dere noen tips på hvilket jeg skal velge? Noen spesielle grunner?

Positivt og negative ting ? :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vel bra spill alle som du nevner...Kameo velger du om du vil ha et platform spill.

Men når det kommer til Perfect Dark og Condemned så må du velge om du vil ha et action fylt fps spill eller et skummelt snike i mørket å holde deg i live spill.

Condemed funker kanskje bra nå i vinter tiden...mørkt tidlig ute som hjelper på å dra opp stemningen litt.

Lenke til kommentar

men du skjønner det blir lissm litt for dumt at vi skal bestemme hvilket spill han skal kjøpe, så da er det bedre å veilede han på en mere subjektiv måte ;) * dette var da en post for å avlede det at de fleste her tenker kun på seg selv og hvilke spill de vil ha :cool:

Endret av Whoracle
Lenke til kommentar

Eneste Grunnen for at jeg ville ha Condemned var fordi det var skummelt og hadde god grafikk, men så tenkte jeg på at det kan bli litt ensformig, med å gå igjenom mørke ganger =/

Så da tenkte jeg på Perfect Dark Zero, Som er fylt med Action, coop over live, eller split screen.

Så tenkte jeg Kameo, fordi det er Jo platform, og masse farger osv, kansje litt "koselig" spill.

Men da krølla alt seg.

Koselig, meg? ergh

Action ja, men har hørt dårlige ting om PDZ

Grøss og gru, er jo altid gøy, men har så mange slike spill! raawr

Er det noe annet som Kommer da? som folket skal ha?

Ghost Recon 3?

Lenke til kommentar

runda condemned i stad. det er et fabelaktig spill. ikke uten feil (joda, mange like omgivelser, ganske kort), men intenst, skummelt og ubehagelig som få.

kameo hadde jeg droppet. det begynner ok, men mister fokus utover.

PDZ er et godt spill i mine øyne, selv om mange er uenige.

Lenke til kommentar

Kommer til å satse på PDZ og PGR3, mest for å ha noen spill som varer jula ut, multiplayer, samt å teste gotham tv :dribble:

Skjønner forresten ikke helt hvordan folk kan klage på launch line-up'en til 360, slik jeg har sett det må den da ha noen av de beste all-round line-up'ene som har vært!

Har nok ikke noe Halo eller Zelda, men det må da være bedre å ha mangen GODE spill som treffer en stor målgruppe, enn et spill i en sjanger som treffer feks fans av FPS sjangeren! Litt snop til alle mao ;)

EDIT: leif

Endret av nacho
Lenke til kommentar

Jeg skal ha COD2 og Condemned. Jeg MÅ ha COD2 for jeg har en ekstrem ww2 fetish, og Condemned ser fett nok ut. Har hørt at PDZ er altfor overfladisk, så vil vente med å kjøpe det til jeg hører hva som sies om det. Kameo appellerte ikke til meg i det hele tatt når jeg prøvde demoen, så tror jeg hopper over det. Bilspill er jeg ikke altfor glad i, så driter i det og. Vurderte amped 3, men hørte at det prøvde altfor hardt å være "kult", og det høres ikke bra ut. Velger samme prosedyre der som med pdz

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...