Blodpudding Skrevet 26. november 2005 Del Skrevet 26. november 2005 Jeg har ikke vært så oppdatert på spillfronten de siste åra. Er det noen nyere spill som likner på Deus Ex, og som er bra(ikke Deus Ex2)? Det jeg likte best ved spillet var snikingen og atmosfæren/settingen. Gi gjerne tips om spill som foregår i den "not to distant future" og som ikke er "shoot'em up". Takk! Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 26. november 2005 Del Skrevet 26. november 2005 Jeg har aldri spilt Deus Ex, men Splinter Cell: Chaos Theory har jeg hørt er et ganske bra snikespill. Lenke til kommentar
Variable Skrevet 26. november 2005 Del Skrevet 26. november 2005 Splinter Cell Chaos Theory tror jeg du vil like , ikke helt samme type men mye sniking Lenke til kommentar
The_evil_blue_toad Skrevet 26. november 2005 Del Skrevet 26. november 2005 Metal gear solid (Originalt PS, men du får en gamcube remake "The Twin Snakes") Metal gear solid 2: Sons of liberty (Eller Metal gear solid 2: Substance på xbox) Metal gear solid 3: Snake eater (PS2) Du får vel også MGS2 til pc, kanskje det som er mest aktuellt om du ikke har en konsoll. Lenke til kommentar
Eyefitness Skrevet 26. november 2005 Del Skrevet 26. november 2005 Jepp, Deus ex 1 var bra (2eren var dårlig) Forslag: Thief 2 og 3 Nolf (No one lives forever) ikke 2eren, den var dårlig Likte ikke Splinter cell-serien Lenke til kommentar
EasyRaider Skrevet 26. november 2005 Del Skrevet 26. november 2005 NOLF2 var da ganske bra. Men jeg vil ikke si at noen av spillene nevnt ligner så mye på Deus Ex. Vampire the Masquerade: Bloodlines er kanskje det nærmeste du kommer. Det er bra, men har sine problemer. Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 27. november 2005 Del Skrevet 27. november 2005 Jeg har ikke vært så oppdatert på spillfronten de siste åra. Er det noen nyere spill som likner på Deus Ex, og som er bra(ikke Deus Ex2)? Det jeg likte best ved spillet var snikingen og atmosfæren/settingen. Gi gjerne tips om spill som foregår i den "not to distant future" og som ikke er "shoot'em up".Takk! 5209652[/snapback] MGS1-3 De er ikke FPS, de har en avangsert detaliert story og sniking er hoved målet med spillene. Etter min mening værdens beste spill Lenke til kommentar
siDDis Skrevet 27. november 2005 Del Skrevet 27. november 2005 Ingen nye faktisk. Blir nok bare Thief og System Shock som kjem i nærheten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå