AOe Skrevet 26. november 2005 Del Skrevet 26. november 2005 Hei på dekkan! Jeg skal sette inn en pleksiglassplate i kabinettet mitt for å sjule noen av de ekle mange-fargede kablene til usb, start-knapp ol. Plata er på 30x15cm. Kabinettet ser slik ut: Det er nederst til venstre i bildet plexien skal inn. noen som har noen ideer til hvordan det bør tilpasses? verktøy ol. og hvilken form det bør ha... Noen som har noen fansie ideer? Jeg har en sånn sag, kan den brukes? Mine ideer kommer fortløpende... Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 26. november 2005 Del Skrevet 26. november 2005 Nå er jeg veldig i tvil på hva du mener. Du kan vell ikke lage en liten skisse? Hva i helsikken er det øverste lyset der? Du trenger virkelig å rydde Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 27. november 2005 Del Skrevet 27. november 2005 Joda, du kan kutte plexi/lexan med kunuktursag Mist pcuen er konge Lenke til kommentar
AOe Skrevet 27. november 2005 Forfatter Del Skrevet 27. november 2005 (endret) Rydde opp... Veit du hvor lange og kraftige de MIST kablene er eller? HVOR! skal jeg gjemme dem!?? Edit: Kommer med skisse straks 2. Edit: Søstra mi har stukket av med kramera , men har laget en papp modell av det jeg har tengt å lage... Endret 27. november 2005 av AOe Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 27. november 2005 Del Skrevet 27. november 2005 Rydde opp... Veit du hvor lange og kraftige de MIST kablene er eller? HVOR! skal jeg gjemme dem!?? Edit: Kommer med skisse straks 2. Edit: Søstra mi har stukket av med kramera , men har laget en papp modell av det jeg har tengt å lage... 5213764[/snapback] Næsj, ikke så vanskelig å rydda vekk alle mist kablene . Har selv en og det ser sånn ut nå https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...dpost&p=5212482 Lenke til kommentar
AOe Skrevet 27. november 2005 Forfatter Del Skrevet 27. november 2005 (endret) Jøss! Jeg er imponert ! Men jeg kan ikke gjøre det samme, kabinettet mitt har ikke noe hulle for å føre gjennom kablene øverst slik som du. Men, nå har jeg bilder avhvordan jeg tenker å gjøre dette prosjektet: Edit: noen som har noe alternativ til varmluftspistol for bøying av plexi? Endret 27. november 2005 av AOe Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 27. november 2005 Del Skrevet 27. november 2005 Jøss! Jeg er imponert ! Men jeg kan ikke gjøre det samme, kabinettet mitt har ikke noe hulle for å føre gjennom kablene øverst slik som du. Men, nå har jeg bilder avhvordan jeg tenker å gjøre dette prosjektet: Edit: noen som har noe alternativ til varmluftspistol for bøying av plexi? 5215395[/snapback] Åha! Nå forstår vi! Hvorfor skal du egentlig bruke plexiglass? Det er jo gjennomsiktig. Altså det vil ikke skjule noe som helst. Trenger man egen varmluftspistol for bøying av plexi da? Tror vanlig holder lenge. Sjekk Claser'n eller Biltema. Lenke til kommentar
AOe Skrevet 27. november 2005 Forfatter Del Skrevet 27. november 2005 (endret) Har tengt å male den ene siden av plexien, gir en fin effekt tror jeg, synes å ha sett det i noen andres modder. Skal sjekke på claser'n Edit: Claser'n har tilbud! Stikker innom å kjøper i morra sansynligvis 79,- for en lo-quality ting er jo ok da.... Edit: Prøvde med mutterns hårføner. Det funka jo det Hvor kommer ideen om at man må ha en varmluftspistol fra? Endret 27. november 2005 av AOe Lenke til kommentar
AOe Skrevet 28. november 2005 Forfatter Del Skrevet 28. november 2005 (endret) Slik ble resultatet: Det ser faktisk ut til at skjermkortet bøyerseg pga. zalman kjøleren min, men det skal ordnes med ei skrue gjennom den nye praktiske plexi plata! Edit: har rydda i ledningene... Det var alt for denne gang tror jeg, takk for meg Endret 28. november 2005 av AOe Lenke til kommentar
haakie Skrevet 28. november 2005 Del Skrevet 28. november 2005 Fett!! men ta et bilde av kassa uten sidedøra da! MvH -H- Lenke til kommentar
AOe Skrevet 29. november 2005 Forfatter Del Skrevet 29. november 2005 (endret) Ok da... ( :!: ) her har du bilder uten døra på... Før: Nå: (med blits) (uten blits) Edit: Det er og sånn at jeg ikke malte plexien som alle ser, men pussa den grovt med sandpapir Endret 29. november 2005 av AOe Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 29. november 2005 Del Skrevet 29. november 2005 Så greit ut det der ja Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå