Gå til innhold

Problemer med skjermkort-driver [LØST]

aemil

Anbefalte innlegg

Hei, jeg har en Geforce 6800LE, og tenkte jeg skulle ta å legge inn nye skjermkort-drivere (de gamle var fra juli i fjor).

Så jeg slette de gamle driverne fra Legg til/Fjern på kontrollpanel. Fikk fatt i de nyeste driverne (88.95), og når jeg skulle legge inn de så ble skjermen plutselig sort, men en liten strek blinket oppi venstre hjørne av skjermen. Reboota, men da stoppa loadinga av Windows etter en stund, og skjermen var helt svart.

Brukte "Last Windows med de sist fungerende innstillingene"-tingen, og kom da inn. Slettet så de driverne fra Legg til/Fjern igjen, og prøvde å legge de inn på nytt. Da kom det bare at installasjonen ikke fant noen drivere som virker for enheten min. Prøvde da å legge inn noen eldre drivere (88.94), og da fikk jeg samme beskjeden. Prøvde en årgammel driver (66.xx), og den ville innstallere. Tenkte da at problemet var løst jeg, men når pcen hadde restarta, så virka ikke driverne fordi Windows fremdeles fant et Skjermkort (VGA-kompitabelt) som trengte drivere.

Nå aner jeg ikke hva jeg skal prøve .. Noen som har noen anelse? På forhånd takk!

EDIT: Søkte litt rundt på nettet, og fant denne tråden. Prøvde det som stod der og la inn 61.77, og det funket! :D

Endret av andy15
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...